keskiviikko 13. marraskuuta 2013

"ENSIMMÄINEN YHTEISTYÖ"

Oon tehnyt omia periaatteita huomioiden jotain täysin omituisen erilaista. Oon lähtenyt yhteistyöhön jonkun firman kanssa ja kaikista ihmeellisintä tässä on se, että se ei harmita mua yhtään. Mä itse henkilökohtasesti en voi sietää blogeja joissa on minuutti tolkulla selattavaa ylhäältä alas mainoksia ja mainospostauksia. Mä en itse aio missään nimessä muuttua sellaiseksi blogiksi ja uskonkin, että tämä yhteistyökumppani on niitä harvoja tai jopa se ainut joiden kanssa alan tekemään mitään yhdessä. Jokatapauksessa en siis halua että teille tulee fiilistä, että olen yksi näistä massablogeista koska ehei, mä en aio kuunapäivänä postata blogiin mitään hölynpölyntsippaduupa-mainoksia Indiedaysin ja nyt Ostohyvityksen juttuja lukuunottamatta. Enkä myöskään aio laittaa tähän nyt korulauseita, että "en lähde mihinkään yhteistyöhön, josta te lukijat ette hyötyisi" koska a) ensisijaisesti tämä yhteistyö hyödyntää mua myös koska mä olen tajuton nettishoppailija ja mä tässä blogia ylläpidän b) tekopyhän esittäminen on inhottavaa katseltavaa mutta c) te ootte sen verta mukavia lukijoita, että kyllä mä tykkään siitäkin, että te tästä hyödytte myös jos ette oo vielä lähtenyt tuohon toimintaan mukaan. Rehellisyys maan perii, eiks vaan? 

Monet bloggaajat on nyt pienen ajan sisään saaneet yhteistyökutsuja Ostohyvitykseltä ja jokainen niistä on kirjoittanut mitä ostoshyvitys on, miten toimii ja miten mahtava se on. En aio itse tehdä täysin samoin vaan aion yksinkertaisesti kertoa sen, että tämä on yksi järkevin harrastus mitä netissä voi tehdä. Jos todella shoppailee netissä aktiivisesti niin tästä ei oo mitään muuta kun hyötyä. Itse liityin kyseiseen toimintaan ehkä viikko ennen kun sain sähköpostia heiltä ja se oli hauska huomata, että olin jo aikasemmin kiinnostunut heistä enkä väkisin vääntämällä lähtenyt tutustumaan heihin sähköpostin takia. Mun mielestä tämä yhteistyö sai siis hyvät lähtökohdat jo siitä. Mua kun ei saisi kovin helpolla lähtemään minkään nettikaupan kanssa yhteistyöhön kun jotenkin mua raivostuttaa Yves Rocher tai Nelly-mainostuspostaukset ihan tolkuttoman paljon koska niitä on jokatoisella mainostavalla bloggaajalla ehkä jopa liikaakin.

Se mitä Ostohyvitys.fi sitten tarkoittaa on yksinkertaisuudessaan sitä, että kun tekee ostoksia heidän listatuilla nettisivuilla niin saa tietyn prosentuaalisen määrän kokonaisuudessaan takaisin siitä mitä on maksanut ostoksista yhteensä. Esimerkiksi jos ostat Stadiumin verkkokaupasta jotain saat 4% takaisin loppusummasta. Eihän tossa voi siis olla mitään negatiivista tai huonoa. Pelkästään näppärä ja käytännöllinen nettishoppailijalle. 

Verkkopalvelu on täysin ilmainen ja siihen on helppoa lähteä mukaan vaikka Facebook-tunnuksilla, joten ei tarvitse erityistä vaivaa edes rekisteröitymiseen. Bonustakin pystyy keräämään niinkin helposti kun vaan on kirjautuneena Ostohyvitykseen ja heidän omilta sivuilta klikkaa valitut nettikaupat auki eli siis selkokielellä bonuksien saamisen takaamiseksi on klikattava heidän sivuiltaan nettikaupat auki ja nettikauppalistaukseen pääset tästä.

Myöskin koen tärkeenä kertoa ja ilmaista sen suoraan teille lukijoille, että hyödyn itse oman kampanjasivun kautta liittyneistä käyttäjistä, jotka tekevät ostoksia heidän kauttaan. Sitä ei kovin moni sano suoraan vaan nostaa esiin vaan sen, että kyllä tekin tästä hyödytte! Jokatapauksessa kannatan ehdottomasti sitä, että lähdette mukaan tuohon toimintaan jos ette jo ole koska se on kannattavaa ja antaa jopa tekosyyn shoppailla entistä enemmän netissä koska rahaa sieltä tulee takaisinkin sitä enemmän mitä osteletkin!

Kuvaa klikkaamalla siis pääsette hyötymään tuosta suklaalevystäkin kun liitytte sitä kautta ja piristätte mun mieltä jos edes yksi typykkä tai poitsukka on liittynyt mun linkin kautta ja lähtenyt shoppailemaan heidän kauttaan. Vaikka pikkublogilla ei niin suuria mahdollisuuksia ookkaan mitä isommilla blogeilla niin ainakin tämä on hyvänmielen terapiaa jos ei muuta ja ainakin tämä hyödyttää teitäkin! :) Raivostuttava fraasi.

Postaus on tehty yhteistyössä Ostohyvityksen kanssa.

2 kommenttia :

  1. Heh meikä nyt sit liittyi tonne :D ihan hyödylliseltä paikalta vaikuttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä päätös! Se on kyllä hyödyllinen ja ei kyllä vaikeekaan, joten miksei käyttäis :)

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.