sunnuntai 20. tammikuuta 2013

AKKUJEN LATAUSTA


Moipsis! Tänään on ollut hyvä päivä. Heräsin jo puoli yheksän aikoihin ja oon saanu vaikka mitä aikaseks, jopa siivousta alkuunsa mutta vieraiden ''keskeytys'' ja herkkuliset kakut on vieny mun mielenkiinnon nyt ja päätinpä sitten tulla postaan tänne jotain, että voin tekosyyn pohjalla ilmottaa että oon tehny jotai muutakin kun vaan tuijottanu telkkarista älyvapaita seurapiirinaisia. Tänään vieteltiin vielä veljen synttäreitä muutaman sukulaisen voimin ja äiti pääs taas yllättää superherkuillaan. Hyvä sunnuntai siis kaikinpuolin ja ei oo vielä ees loppumas. ♥

Mulla ois kova hinku tehdä nyt hyvällä kameralla se kauan puhuttu huonepostaus ja mietinkin, että jos jaksan olla kovinkin ahkera ja siivoo tänään (huomenna), niin voisin sitten kuvata sen alkuviikosta kun mullon aikaset aamuvuorot niin oon kotona joskus 2 aikaan ja sillon on vielä rauhallista tässä talossa.

Mua kaikenlisäks jotenkin huvittais ihan hirveesti tehdä kaikkee ja sitten kun istun ja alan miettii niin tuntuu että hukun murheisiin ja ressiin kun opinnäytetyö on kesken ja huoh, sitä olla ees kunnolla alotettu ja palauttamiseen on ALLE KUUKAUSI ja äh, tässä on vielä näytöt työharjotteluun ja pitäs opinnäytetyöhön liittyen yks tapaaminenkin sopia ja väsyttää, kun tuntuu että ressaan yksinäni näiden asioiden kanssa. Ei helpottanu sekään fiilistä kun ohjaaja sano, että opinnäytetyö pitäs tehdä yksin niin sais sen nopeemmin tehtyä ja oon perkele samaa mieltä. Onneks näitä ei elämässä montaa tarvi tehdä. Onko jotkut ollu tässä samassa tilanteessa ja kerkeekö oikeesti tässä ajassa tekee kunnon opinnäytetyötä vielä? Ens viikonlopun uhraan kokonaisuudessaan sen tekemiseen. Pitihän se arvata että 8 kuukautta sitten olis pitänyt ottaa työ jo tehtäväks eikä vaan lykätä.

Nyt vuodatus on finito! Viettäkää ihanaa sunnuntaita tekin :)

2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.