tiistai 21. heinäkuuta 2015

NIMIPÄIVÄSANKARI

21.7-1 21.7-2 21.7-3 21.7-5 21.7-4

Meidän perheessä on ollut aina tapana viettää nimipäiviä jollain tavoin ja tänään kun oli mun nimipäivät niin oli tekemistäkin suunniteltu. Aamupäivästä lähdettiin maakuntamatkailemaan äidin kanssa kahdestaan Iittalaan ja Urjalaan. Tarkoituksena oli käydä Iittalan Outlet-myymälässä, Kultasuklaassa sekä Urjalan makeistukussa. Outlet-myymälä oli kyllä ylihinnoiteltu verrattuna siihen että marketeista saa Iittalan tuotteita puolet edullisemmin. Kuka sinne menee ostaan muumimukeja kun normaalista kaupasta saa kymmenen euroa edullisemmin? Kyllä mä silti pari löytöä tein, joten ei se täysin turha käynti ollut mutta ei kyllä hetkeen ole tarvetta päästä takaisin. Makeistukussa käyminen on ollut pitkään myös sellainen juttu minkä oon halunnut tehdä. Pieni pettymyshän sekin oli kun ei se ollut niin suuri paikka mitä mä oletin. Ainakin on nyt kilo karkkia ja pari purkkia eri makuisia majoneeseja. Niiden takia voi unohtaa pienet pettymyksetkin.

Alkuillasta suunnattiin Kehräsaareen Gringos Locosiin veljen ja äidin kanssa syömään nimpparipäivällinen ja sitä mä olinkin koko päivän (viikon) odottanut. Gringos Locosissa tuli käytyä ensimmäistä kertaa ja suolasista hinnoista huolimatta oli ruoka todella hyvää. Ensimmäistä kertaa maistoin härän sisäfilettä ja jättikatkaravun pyrstöä eikä kyllä jääny paljoa moittimisen varaa. Kunpa useemmin uskaltais ravintoloissa maistaa jotain uusia juttuja eikä aina ottaa sitä simppeliä juustohampparia.

Huomenna suuntana näillä näkymin Hämeenlinna, joten saa nähdä mitä siltä reissulta jää käteen. Nyt on kuitenkin aivan pakko lähteä suihkuun hillumaan ja sen jälkeen popittamaan mainstreamflowjunttia koska kun kattelen veljestä mun ottamia kuvia tältä päivää niin kyseinen biisi jytisee mun alitajunnassa nonstop. Suosittelen kaikkia kuunteleen sen koska se on ylivoimaisesti osuvimpia biisejä mitä on hetkeen tehty.

Onko kevyet kuulumispostaukset kivoja?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.