lauantai 18. toukokuuta 2013

NATURAL OR UNNATURAL?

Jännittääkö teitä? Mua jännittää järkyttävästi. Tästä päivästä tulee todella huutokonsertin makuinen sekä sinivalkoinen olemukseltaan. Jääkiekkopeli ja euroviisut. Tärisyttää nyt jo matsi, ei niinkään ne viisut vaikka tietenkin Suomee kannatan vaikka erityisesti meiän esityksestä en pidä. Se myy, sehän viisujen pointti on. Jääkiekossa on ehkä se niin sanotusti tärkein matsi tänään, ainakin meiän perheelle koska Ruottin pojat luistelee samalle jäälle, niin ei voi kun voittoon huutaa jätkät. Tärinä tärinä tärinä.

Tänään vähän aion tilailla valokuvia, että saan mun kollaasiseinän tehtyä ja siinä menee pieni tovi ku järjestelen halutut kuvat tiedostoon. No hyvä väli siihen on matsin jälkeen kun on taas tunteja odotettavana seuraavaan jännitys näytelmään, meinaa niihin viisuihin. 

Ulkona on räjähtäny kesä oikeesti käytiin. Mun uuden objektiivin halukin vaan kasvaa kun kattelen näitä maisemii ja valitettavasti mun putkella ei paljoo kauas kuvailla kun on 18-55mm, mutta onneks tää pääsee elementtiinsä näissä lähikuvissa. Välineurheilua tää valokuvauskin tuppaa oleen. Joku mulle joskus sanokin, että kun blogia varten ostan järkkärin niin ei sitä kyllä yhteen putkeen pysty jäämään. Todistettu faktaksi.




Mulla olisi vähän semmosta kysyttävää teiltä, että onko kivempi kun en muokkaa niin paljoo mun kuvia nyt vaan annan olla omana ittenään, ehkä vähän kontrastia lisäen? Laitanko ulottuvuutta ja syvempää väriskaalaa muokkaamalla vai annanko olla luonnollisessa tilassa?

2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.