maanantai 11. maaliskuuta 2013

AURINKOINEN ALKU VIIKOLLE


Parastahan on nykyään se kun huomaa että aurinko paistaa kesken työpäivän ikkunasta sisään. Siinä saa jonkun energiapiikin millä jaksaa puskee ne vikatkin tunnit. Miten voi olla noin iso vaikutus jollain valopallerolla taivaalla? Niin ja sitten on ne, jotka riistää itteltään hengen näinä aikoina kun mä koen olevani enemmänkin elossa. On kivaa olla yksinkertasista asioista tyytyväiseks tuleva ihminen.

Oon joku luontofriikki ulkona kun kuvailen aina jotain oksia ja jääpuikkoi mutta nytkin tuijotan mun lipaston päällä olevaa kukkaa naistenpäivältä ja se on jo lähes kuollut. Haen sille kohta pepsiä, niin nousee verensokerit silläkin. Just kidding, jos joku nyt tulee päteen kasvien oikeaoppisesta hoidosta.

Mun ajatukset on taas tätä luokkaa, kun oon nukkunu viime yönä zero tuntia. Ihailkaa vaikka noita kuvia mieluummin. Tais olla toikin liian myöhästä sanoo, jos oot lukenu jo tähän asti. Nyt meen, ihanaa monday päivää. ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.