lauantai 16. maaliskuuta 2013

PIKKUPIKKU OSTOKSIA

Moikka! Tässä olis pikasesti mun eilisiä ostoksia shoppailureissulta. Ei mitään maata järisyttävää, mutta varsin ihania juttuja jotka tuli tarpeeseen. Oon huomannu, että oon tosissani alkanu lopettaa turhien juttujen ostelua, mitkä on ihania mutta ei tuu vaan käytetyksi. Kai sitä aikuistumista on siis havaittavissa, kun jo viikon päästä toinen vuosikymmen täyttyy. Hyi kauheeta! 


Mun uuden tavoitteen takia, eli tyhjennän kaikki putelit ja purnukat tästä taloudesta ja saan luvan sitä kautta alkaa ostamaan uusia ihonhoitojuttuja sun muuta, niin oon edenny jo niin pitkälle, että pääsin uudistaa ihonhoitotuotteina yhdellä ihanalla (taas Neutrogenaa. tää on tapa jo) tuotteella, joka maksoi vajaa 9 euroa ja sitten ostin auringon takia huulivoiteen jossa on aurinkosuoja ja se oli muistaakseni 4 euroa.


Jolly Jewelsejä! Näitä mä etinkin monen mutkan kautta ja viimeinkin löysin. Siellä ei ollu ihan kaikkia lakkoja saatavilla, mutta jäi sinne viellä vaikka minkä näkösii näiden jälkeen ja aion palata rikkaampana heti ens viikonlopun synttärien jälkeen, hahaa. Vasemmalta oikeelle on 102, 112 ja 110. Hintaa oli 3,95 euroa kappaleelta. (kuka levitti tietoo että ne oli 2,95! mur)


Tänään pääsen kokeilee miltä nää näyttää todellisuudessa kynnellä. ♥


Uusi arkiluomiväripaletti. Tää tuli tosi tarpeeseen kun vihaan aamusin kikkailla monien ero luomivärien kanssa, niin tässä on just yhdessä kolme neutraalia sävyä, jonkalaisia käytän muutenkin aina. Tää oli Seppälästä muistaakseni jotain 5,95 euroa.


Vero Modasta uusia Piecesin hipsteripikkareita. Mä oon aina rakastanut kyseisiä yksilöitä ja nyt oli tarjouksena vielä kolmet 15 eurolla. Oli pakko valita söpöjä pinkkejä ja varmaan on palattava joku päivä hakeen näitä lisää. Mä en yleensä maksa mistään alusvaatteista ''näin paljoo'' (tiedän, oon pihi), mutta nää on niin laadukkaita ja kivoja että maksan vaikka 10 euroo kappaleelta.

Eli tämmösii pikku ostoksii löyty, plus jotain pienii ostoksia mitä en jaksanut alkaa kuvaileen, kuten hiusdonitsi. Kaikki varmaan tietää, että eipä siinä mitään ihmeellistä oo. ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.