sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

HELMIKUUN LEMPPARIT 2013

Oon halunnut aina tehdä näitä kuukauden lempparit postauksia ja nyt mulla olis vihdoinkin ihan hyvä arsenaali koottuna viime kuun, eli helmikuun lemppareista. Tässä postauksessa on kaikki kosmetiikka painotteista tällä kertaa!

Herbina, Marja Spayn väriä hellivä hiuskiinne
» Kirjaimellisesti maailman parhain hiuslakka mitä olen käyttänyt ikinä. Tuoksuu hyvälle, pitää tarpeeksi hiukset aisoissa, ei koveta hiuksista ihmeellisiä naksuvia tikkuja eikä ole vaikea pestä pois hiuksista. Etua tietenkin on todella edullinen hinta, meinaan alle 4 euroa.
 L'oréal Paris, Elvitalin Extraordinary Oil
» Näitä maagisia hiusöljyjä on ilmestynyt kun sieniä sateella pienen ajan sisään lukuisia. Itsekkin oon langennu ostamaan tämän kyseisen aivan ihanan öljyn, joka on pelastanut mun kuivat latvat jo muutamien käyttökertojen jälkeen. Täydellinen käytettäväks hiuksiinjätettävän hoitoaineen kanssa. Tuoksuu hyvälle, hinta suhteellinen edullinen riittävyyteen verrattuna. Yli kuukauden kestänyt ja hintaa oli 8-9 euroa.
Marc Jacobs, Daisy
» Viime vuoden keväällä ostettu ihana Daisy, joka tytön ''must have'' hajuvesi, on taas siirtynyt mun arkikäyttöön auringon ilmestymisen kautta. Täydellinen kukkaisa tuoksu, kuitenkaan olematta överityttömäinen. Sopii ihanasti aamusta iltaan asti käytettäväksi. Hintaa oli noin vajaa 80 euroa.
 Maybelline New York, Color Sensationalin 832 Kiss Pearl
» Oon tosi huono ollut käyttämään kimaltavia huulipunia pitkään aikaan, mutta jostain syystä tää on mun yks lemppareista tällä hetkellä. Kevyt, antaa väriä ja ehdottomasti pysyvä huulipuna jossa on hillitysti kimalletta. Ostin jopa toisen varalle, muutaman käyttökerran jälkeen ettei vaan kerkeä loppua myynnistä. Vainoharhaista? Hintaa oli alesta noin 5 euroa muistaakseni, mutta normaalihinta taitaa olla  10-13 euroa.
Blistex, Lip Brilliance
» Punainen huulirasva joskus ei napannut mua yhtään, kun tuntu että sitä meni niin paljon yli huulirajojen, että eihän siinä ollut mitään järkeä. Tää huulirasva on kuitenkin täydellinen, sillä se kosteuttaa ja antaa todella ihanan värin huuliin kuitenkaan näyttämättä siltä, että ois syöny mansikoita litran. Hintaa on noin 3-5 euroa.
Lush, Bubblegum Lip scrub
» Ennen ei ollut suurin lempparini, mutta talven jäljiltä huulet on ollut tosi kuivahkot ja huulituotteiden käytön lisäännyttyä olen kiinnitänyt myös huomiota huulten kuorintaan ja tämä pääsi käyttöön. Tällä hetkellä jokapäiväisessä käytössä ja huulissa on jo selkeitä muutoksia. Hinta on 9,95 euroa.
Lush, Snow Fairy Lip tint
» Lisää Lushin tuotteita ja vaihteeksi huulituote. Todella näppärä käyttöinen huuliväri tai staini, miten ikinä haluakaan näitä kutsua. Huulille laitan pienen määrän tätä, annan kuivua ja laitan joko Lip Brilliancea tai Kiss Pearlia. Hyvä pohja siis muullekkin huulimeikille ja pelkästäänkin täydellinen sävy mun vaalealle iholle. Hintaa tällä oli noin 11 euroa.
Wet n Wild, Megalastin E2093 Candy-licious
» Mun rakkaus kynsilakkasarjan tuorein yksilö. Ihana purkkapinkki. Tarviiko se enempää selittelyjä? Hintaa 4,95 euroa.
Maybelline New York, Eyestudion 60 Bronze Seduction
» Oon ollut tosi rajottunut luomivärien kanssa nyt pitkän aikaan ja löysin muutama viikko sitten tämän ihanan duon, jossa on hieman shimmerisiä sävyjä, upealle pigmentillä. Käytössä on joka päivä ja en voi kyllä ylistää tätä enempää. Normaali hintaa en tiedä, mutta uskoisin kuitenkin olevan reippaasti yli 10 euroa.
Wet n Wild, CoverAll Concealer palette
» Jouluna saamani neljäosainen peitepaletti. Neutralisointia, peittävyyttä, korostusta ja kirkastusta antava paletti on iskeytynyt nauloilla kiinni mun arkimeikkiin. Täydellinen hintalaatusuhde ja ehkä jopa parempaakin laatua, mitä uskoisi noin 7-8 eurolla saavan. Parempaa neutralisoijaa en ole esimerkiksi saanut käsiini ennen tätä.

Huh, siinä on nyt isoimmat lempparini viime kuusta. Onko meillä mitään yhteistä lempparia ja millasia lemppareita teillä on ollut ylipäätänsä? :)

8 kommenttia :

  1. mun lemppari on myös toi wettiksen naamapaletti ja sitä saa n.5 eurolla ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :) Ai oks se niin edullinen nyt/jossain? :o Vähän kiva.

      Poista
  2. Mistä oot ostanut ton Daisyn? :) En löydä sitä itse mistään! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen siis laivalta. Ootko varma ettei Sokoksella esimerkiksi ole? :o

      Poista
  3. Ah toi Herbinan lakka on ehkä maailman parhaimman tuoksusta <3 Ja muutenkin oon tykännyt!

    - Irini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on:) Ei odottais noin edulliselta lakalta mitään hyvää :D

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.