torstai 6. kesäkuuta 2013

SITÄ SUN TÄTÄ JA VÄHÄN TOTA

Zara Larsson - Uncover
Hej! Ette voi uskoa miten mun ihoon polttelee ja tekis mieli hyppiä jossain vedessä vähän väliä vilvottelemassa. Helle on tosi kiva siihen asti kun se alkaa oleen niin kuuma, ettei saa happee kun on niin tunkkasen kuuma ja mähän valitan tästä vaikka Suomessa kesä on lyhyt. Kesät sais musta olla aurinkoisia muttei tunkkasen kuumia että ihokin alkaa jo huutaan apua. Kävin ostaa tänään lisää aurinkorasvaa ja rauhottavia voiteita, koska mua ei enään naurata. Mun kakkostyypin pohjoismainen iho ei kestä tällästä, ei vaan kestä. En silti aio lopettaa ruskettumista, mähän kidun niin kauan auringossa kunnes palan ja sitten manaan miten tyhmä oon ollu. Ajatteleeko teistä joku samoin, että nyt alkaa menee jo liian kuumaks? Ei siinä, mä kyllä pystyn oleen ulkona ainakin jos oon liikkeessä ja nauttiin tosta lämmöstä mutta mun iho ei vaan kestä sitä pitkään vaan se polttelee ja on vaan jotain sairaan hirveetä vaikka kuinka rasvaisit. Tänään jopa olin lippis päässä pihassa, oikeesti. Minä. Lippis päässä. Maailmankirjat sekasin.

Nyt on ollu muutamina päivinä ihan mahtavat ukkosmyrskyt iltasin ja tänäänkin odottelin sitä jo ihan toiveikkaana ja sieltähän se tuli.. raekuuron saattelemana. Jäätäviä jääpalloja lenteli pitkin terassia ja kun kokeilin kädellä ottaa niitä kiinni, niin se oli aika mukavan tuntusta kun ne iskeyty käsivarteen voimalla. Sääliks kävi ihmisiä jotka läheisillä rannoilla oli puolalasti hoho. 

Mulla on tosi kivoi kesäsuunnitelmiakin alkanu tuleen ja yks niistä on eläintarhaan meno, kunhan löydän suostuvaisia lapsia lähteen mun kanssa. Oon liian vanha meneen sinne yksin hilluun ja hehkuttaan eläimiä aitauksissa. No ehkä mä jonkun saan lahjottua mun seuraks. Vesipuistokin vois olla jees mennä lastenkaa, mut Visulahti tai joku Serena on hitusen liian kaukana mun ajokorttittoman ihmisen mittakaavalla. Onko hyviä suosituksia mitä vois puuhailla semmosten 4-6 vuotiaiden lasten kanssa, kuitenkin jotain aikuiseen makuunkin olevaa tekemistä? Yhyy, tää alkaa olee viimesiä hetkiä kun voin sisarustenkin kanssa söpöillä kun yks pikkunen jo alottaa peruskoulun pian. Nyt mä en kestä, lähen saunaan murehtiin elämää. :D Heippa murut!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.