sunnuntai 8. joulukuuta 2013

JOULUOSTOKSET ESKALOITUI

Tyypillistä mua. Meinaan se että jouluostokset lähtee lapasesta ja huolella. Pyörin tänään yli kolme tuntia eri kaupoilla Ideaparkissa ja voi hyvä luoja varjele niitä ihanuuksia mitä sieltä keskusaukioltakin löytyi. Sain koottua jo ihan kivasti isovanhempien, enon, enon vaimon, serkkutytön, äitin ja veljen lahjoja mutta kaikista kiinnostavimmat oli tietenkin mulle itselle ostetut ostokset. Oon niin innoissani, että sanoin varmaan viidelle kaverillekkin näistä mun ostoksista viesteillä ja kukaan ei tajua yhtään mitään mitä puhun. Niin suloista ja niin samperin edullista ettei pysty oleen hehkuttamatta!

Ideaparkkiin oli ilmestynyt Muurlan joku myyntipiste ja taisin hieman innostuu siitä koska taisin jopa kiljasta aika kovaa, että miten täällä on näin edullista. Menin varmaan seitsemästi kaikki myyntipöydät läpi ja sen jälkeen lähdin etsimään kärryjä koska uskoin, että sieltä lähtee tasan varmasti kaikki mun mukaan. Onneksi kuitenkin kärryjen hakureissu muuttui myös pari tuntiseksi shoppailuksi ja hieman muita ostellessa mun sekopäisyys laantui ja kun mentiin vihdoin takaisin ihailemaan Muurlan tuotteita niin nappasin matkaani aivan siis jotain sulosta, että melkeen kiljahtelin onnesta kun pakkasin niitä laatikkoon. Disneyn posliinimukeja! Oh my god. Nyt hävisi kaikki muumit ja sun muut kaverit koska mun sydän on myyty näille. Ettekä ikinä usko kuinka paljon näistä maksoin. 15 euroa kuudesta mukista. Kyllä.  Yhden mukin hinta on normaalisti 11,50 euroa joten voitte kuvitella mun onnen sillä hetkellä. Yhdestä jäi vajaaksi, että olisin kerännyt koko sarjan. 

Disney-ihanuuksien lisäksi ostin kaksi todella kaunista Jäälyhtyä jotka maksoivat myöskin ihan tosi vähän ja sain ne kummatkin 16 euron yhteishintaan. Normaalisti yksi maksaa parikymppiä, joten hupsis. Enkä tietenkään lopettanut ostoksia siihenkään kohtaan vaan heti seuraavassa kaupassa mikä sattumalta oli mun rakastama Hemtex niin nappasin matkaani neljä aivan överi pehmeetä koristetyynyä jota oon ihaillu ties kuinka kauan ja nyt sai vielä koko ostoskerrasta -25% kanta-asiakkaana, joten käytinpä tämänkin hyödyksi ja maksoin lopulta tyynyistä jonkun 50 euroa, joten aika kivasti kun normaalisti yksi tyyny on 17 euroa.

Ruokakaupassakin vielä käytiin niin enhän mä sieläkään voinut rauhottua. Lähti Beyoncén törkeen hyvä Heat-hajuvesi koska se oli (ehehe, punasten lappujen metsästäjä oon) -30 alennuksessa. Eikääää siinä vielä kaikki koska ostinhan mä nyt vielä mun kauan kaipaamat täysin tavalliset kympin "timanttikorvikset" Accessorizesta joka on varmaan ihanin edullinen asustekauppa mitä Suomessa on. 

Nyt loppu ostokset koska ei ketään kiinnostaa se mitä muuta ostin koska ne selviää tulevissa DIY-projekteissa. Oh yes! Oon niin innoissani niistäkin, että nyt pitää lähteä rauhottumaan. Suihkun kautta elokuva-iltaan, joten ihanaa illanjatkoa ja kertokaa ihastuitteko tekin noihin ihaniin Disney mukeihin!



Jumankauta ärsyttää kuvailla mun huoneessa mitään kun on niin pimeetä. Rar!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.