maanantai 9. huhtikuuta 2012

Black and white, like my life

Joskus kahdehdin niitä ihmisiä, jotka valittaa krapulaansa sunnuntaina. Kadehdin joskus niitä, jotka tekee tyhmiä päätöksiä ja silti kuitenkin nauttii niistä. Kadehdin myös niitä, jolla on pokkaa mennä sanomaan toiselle että sulla ei oo elämää. Viikonloput on mulle aika pitkälti helvettiä, jatkuvaa selviytymistä ja sen takia oon onnellinen aina sunnuntaina että huomenna pääsee kouluun eikä oo kerrottava syitä, miksen ite oo menossa pitkin mäkiä perjantaista sunnuntai aamuyöhön. Varsinkin nyt kun ollu pitkä viikonloppu, niin tää tuntuu vielä ärsyttävämmältä.

Oon kyllästyny selitteleen mun näkökulmia ja ajatuksia kaikille ja varsinkin just niille tuntemattomille. Ei, mä en ole vajaa tai jälkeenjääny vaan mä elän oman elämäni niinkun mä elän enkä kadu sitä että missaan ah niin hienoja kokemuksia senssissä!1.

Mulla on ollu nyt parisen viikkoo sellasta vuoristorataa elämä, että sen varmaan on huomannu blogissakin kun ei tuu niin paljon päiväpostauksia tai muuta sellasta järkevää. Ei oo tehny mieli kuvata samoja asioita päivittäin, vaan odottelen että jotain tapahtuis ja että ois taas jotain kerrottavaa. Sitä päivää odotellessa kun joka päivä on erilainen päivä.

Huomenissa toivon saavani koululta mun opintosuoritus laput käteen, että pääsisin sinne työhaastatteluun vaikka ei sillä niin kovin kiire ole, siihen nähden että tällä viikolla lupasin mennä, liukuvalla aikataululla. Toivottavasti tulis töitä varsinkin kesän ajalle, että sais jonkun tavotteen päästä eteenpäin tästä rotanloukusta. Nään jo mun silmissä oman kodin, työpaikan, paperit koulusta ylpeesti valmistuneena sekä tulevaisuuden mikä ei sisällä muutamaa ihmistä.

Huomenna on kyllä aivan pakko mennä shoppailee, koska tarviin sitä just nyt ihan tajuttomasti. Niin ja tarviin karkkia, pakko ostaa ainakin kilo karkkia ja ehkäpä vaikka elokuvia vois nappasta mukaan stokkalta. Nyt meen kirjottelee jo toista ragesähköpostia opettajalle, joka lupas jo 4 päivää sitten tehdä mun suoritusmerkinnät Wilmaan, muttei oo vielkään näkyny! Babai.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.