torstai 19. huhtikuuta 2012

One more day!

ja sitten saapuu perjantai, ohlala! En jaksais herää enään huomenna kello kuus aamulla mutta kai se on pakko. Viikon päästä oon alotellu jo pitkän viikonlopun, joten se motivoi! Tänään on ollu tylsä koulupäivä ja todella kipee ranne häirinny tekemisiä ihan suunnattomasti. Että mä rakastan mun käsiä, niin hoitajan kädet.. aina ongelmia.

Tänään oon oivaltanu myös että mulla on oikeesti pakkomielle pepsi maxiin, että ihan unohdin aamulla (klo 8) ostetun pepsi maxin laukkuun ja ekalla tauolla (klo 9) ostin toisen ja tajusin vasta luokassa et upsis, no ei ainakaan voi valittaa! ihme että oon rakastunu niin syvästi johonkin missä ei oo lähes yhtään sokerii tai kaloreita yleinsäkkään, kerrankin näin päin.

Vois ehkä tehä suursiivouksen tänään, mutta epäilen taas että en jaksa todellakaan nostaa eväänikään kun tähän nyt oon päässy vihdoinkin väsyttävän päivän jälkeen. Hope so, koska mun huone ei näytä enään ees ihmisen asuttamalta. Pitää varmaan alkaa kyylää Youtubesta jotain huonevideoita että sais inspistä siivota ja järkkäillä.

Nyt kova yritys päälle, musiikkia ja pepsi maxia! Baibai :)

2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.