keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Fiilikset taivaissa

Tähän kohtaan tulee nyt sellaset rumpusoitot ja cheerleaderit tanssimassa, koska tää tyttö sai kun saikin niitä töitä Taysista! Mahtavuutta, upeutta, mielettömyyttä ja ehdottomasti ihana startti kesälle, kun tietää että töitä on ja vielä suurella mahiksella saan toisenkin kesätyöpaikan. Rahantuloa ei voi estää!

Mun ei siis tänään pitänyt mennä sinne haastatteluun, kun vasta huomenna mutta kun meitä oli koulussa vaan joku viis tai kuus, niin lähin menee ekojen tuntien jälkeen ja suuntasin sit Taysille ja sen jälkee kävin henkkamaukalla ja kappahlissa. Ihan kivat alet oli, mutta nappasin mukaani vaan pari juttua eikä niilläkään tullu yhteishintaa kun pikkasen päälle kolmekybää. Alhaalla on sitten paremmin niistä.

Hyvät fiilikset, väsymys ja huoleton olo on niin mahtava kokonaisuus, tuntuu että jaksaisi mitä vaan mut silti haluis vaan käpertyy peiton alle.

Muutes tyttöset ja ehkäpä poikaset! Kertokaas tuolla oikeella laidalla olevassa kyselyssä miten mun blogia luette, jos luette.

Mulla on kova hinku värjätä hiuksia vaaleimmiks, mut tiedän ettei mulle sovi kun jotenkin mun ihonväris ja muutenkin kasvoissa vaalee näyttää jotenkin likaselta ja kun oon muutenkin pikkutarkka hiuksistani, niin plaah ois ehkä liian suuri prosessi alkaa vaalentaa. What do you think?

Vähän taas mun upeita taideteoksia koulusta! Tykkäsin väreistä ja opettajan mielestä se on söpö, mutta se ei ihan ollu sitä mitä se tehtävänannolla tarkotti.. vaihteeks.

Ihanainen sormus vitosella. Oon alkanu taas keräileen värikkäitä sormuksia, en kyllä tajua miks kun kuitenkin käytän vaan hopeisia, jos niitäkään.

Nappasin tälläsen kivan huivinkin, kun mullon jo kauan ollu etsinnäs tän tyylinen kuosi. Materiaali on ihanan kevyt, iso ja sopii takkiin kun takkiin. Täydellinen kevääseen ♥

Löysin myös kaks paitaa, mistä en älynny ottaa parempia kuvia. Mutta toi pinkki paita on tosi pitkä ja siitä näkyy läpi ihan suoraan. Nappasin sen pelkästään värin takia oikeestaan ja kotona tajusin että sehän on melkeen mua polviin, kiitos lyhyyteni mutta kyllä sen jotenkin saan toimiin. Toi pikkasen näkyvä harmaa paita oli tosi kiva, metallinhohtone basic t-paita missä on kiva heijastus valoo kohden, love it!

Mullahan on etsinnässä ne kevätkengät ja kävin tänään henkkamaukalla kattomassa niitä valkosia, mitä täällä blogissakin jo näytin.. mutta ne oli täys pettymys. En sitten tie että onko niitä erilaisia, mutta ainakin ne oli sellaset mitä en ostais. Kun tulin kotiin, niin postilaatikossa oli tällänen mainos mikä kiinnitti mun huomion. Pakko ostaa tollaset ja vielä hei kaks paria noin edullisesti.

5 kommenttia :

  1. itekki kattelin tota tennarimainosta tänää :D mut eijei en voi ostaa ku oon niin paljon jo tässä kuussa tuhlaillu ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..ja onnea työpaikasta! :)

      Poista
    2. Totta, pitäs itekkin rajotella tätä shoppaamista! :D Kenkiä ei vaan oo koskaan liikaa. ♥ Ja kiitos! :)

      Poista
  2. onneks olkoon duunista! :) t.miikka

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.