perjantai 20. huhtikuuta 2012

IT'S A RAINY DAY

Helou vaan täältä sateisesta greylandiasta. Aivan törkeen kylmä, sataa ja on niin harmaata että tuntuu kohta et mustakin ois väri. Mikä tää säänvaihtelu oikeesti on, raivostuttavaa! Tänään oli mielialaki aika harmaa kun mä reagoin heti sään mukaan, jos joku ei oo vielä huomannu. Vaikka mua ärsytti niin sain hienosti tehtyä lopputyötä tai siis sitä harjotusversioo. Oon ylpee itestäni ja siitä että en langennu ostaan pepsi maxia. Perjantain kunniaks kuitenkin ostin isooon jättikeksin koulun kahviosta ja ediä mitkä mulla on kyllä tallella vieläkin, koska mä oon vaan ihminen joka pitkittää kaikkia herkkuja mahdollisimman pitkään paitsi jos niitä on paljon!

Tänään alko siis se perjantai ja mun fiilarit tipahti heti kun sain tietää että meilläpä majailee taas viikonloppuna vaikka minkälaista häntäheikkiä, jääkaapintyhjentäjää tai muuten vaan raivostuttavaa yksilöö. Koska opin ettei kantsi suunnitella päivää pidemmälle? No ehkä hitaasti hyvä tulee.

Nyt alan kiertelee nettikauppoja että saisin inspistä Tallinnan shoppailuun ja sitten varmaan vähän näytän millasia kollaaseja tein insparikspinspariks! :) Kivaa perjantain jatkoo kaikille ihanille ja ei niin ihanille.


Kaivoin esiin mun rakkauslaukun, meinaan MJ-laukun. Ei oo parempaa laukkua kun toi vaikka joskus ei kyllä voi ottaa laukkua missä on MJ:n naamaa ja lehtiartikkeleita ihan mukava määrä.

4 kommenttia :

  1. Mistä toi laukku on? Ihan älyttömän makee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Tukholmasta, mut en millään muista et mistä liikkeestä! :(

      Poista
  2. sulle on blogipalkinto blogissani ;) http://tahtipolya.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.