perjantai 6. huhtikuuta 2012

Good Friday

Viettääkö joku pääsiäistä sen oikeiden syiden takii vai sen takii että kaupat notkuu suklaamunia? Ite kuulun ainakin tohon jälkimmäiseen kastiin, koska mua ei kiinnosta mitkään uskonnolliset jutut kun en niihin usko, joten kiitos jumala kun siunasit meille yhden luvallisen suklaanmässäys päivän vaikka ei mulla ees oo suklaata yhyy.

Oon parisen tuntia lakkaillu kynsiä ja taas ottanu pois.. vähän taas lakkaillu ja ottanu pois. En siis yksinkertasesti tiedä mitkä ois kivat pääsiäiskynnet. Mulla on liikaa värejä valittavana ja ihan liikaa ajatuksia. Ehkä mä vaan annan kynsien rentoutuu ilman kynsilakkaa, on nekin sen ansainnu joskus. Onko teillä millasia kynsiä? Haluan nähdä kuvia!

Tänään on muutes vika päivä aikaa linkittää blogi, joten jos haluat linkittää etkä oo vielä linkittänyt niin reitti löytyy tätä kautta. Oikeella on myös linkkaus muistutustaulussa, joten sieltäkin voi mennä. Aikaa on linkata 00:00 asti, eli keskiyöhön.




2 kommenttia :

  1. En aina ees muista että pääsiäisellä ois joku merkitys, kaikki unohtuu kun saa ensimmäiset suklaamunat eteensä ja pääsee mässäämään niitä :D!

    VastaaPoista
  2. topsi kiva toi eka kuva ! tykkäsin :)

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.