perjantai 6. huhtikuuta 2012

White and blue



Mulla on joku tarve saada paljon sinistä ja valkosta tällä hetkellä. Siis lähinnä vaatteissa ja kengissä sun muissa. Löysin Elloksen sivuilta aikoja sitten tämän ihanan takin ja nyt taas iskin silmäni siihen sekä samoin nuo H&M:n valkoset tennarit mitä oon jo parin vuoden ajan halunnu itelleni koska itellä ei oo mitään varsinaisia kevätkenkiä. Takin silmäilyn ohessa huomasin tollasen kaheksan euron kauniin paidan missä oli ihania sävyjä, mutta tietenkin tykästyin eniten valkoseen. Nyt on pohdinnan alla että tilaisko nuo nyt vai heti. Mitä mieltä te ootte? Onko noi H&M:n tennarit ees kestäviä tai Elloksen vaatteet yleinsä?

Sitten vielä semmosta että parisen tuntia on vielä aikaa linkittää blogi tuolta oikeelta löytyvään postaukseen sekä ilouutisia itelleni oli sähköpostissa kun sain tietää että oon voittanu blogiarvonnassa (Beauty Stories) Maybellinen The Falsies ripsarin. Miten ihanaa! :)

5 kommenttia :

  1. Kivan värinen ja mallinen tuo takki, itekki oon tuommosesta haaveillu:) Ja söpö tuo pitsi tuossa t-paidassa<3
    Nuihin tennareihin se että itellä ei oo ainakaan kun just ja just yhen kesän kestäny mutta eipä ne ylensäkää kangaskengät kestä (ainakaan minun käytössä). Joten kannattasin ihan tilaamaan kun on sen verran halvempia kuitenkin kun jotku laatutennarit :)

    VastaaPoista
  2. Noi on ihania kaikki ja tyksin varsinkin valkosesta paidasta :)! Vaikkei h&m:n tennarit montaa vuotta kestäiskään, nii ei kirpase niin paljon uusiakaan ostaa, kun ne ei niin hirmuhintasia oo :D Itellä ei oo vielä kokemusta kauanko menee, kun kanssa omani ostin vasta tänä keväänä (:

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan mieletön kevättakkikriisi, en löydä mistään mielestä!
    Ja nyt tadaa, enpä ole Ellokselta edes tajunnut katsoa! Joten kipinkapin sinne.


    - Irini

    Ps. Mulla on blogissa pienoinen arvonta, käy kurkkimassa jos sisustusjutut kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on kaksin kappalein noita tennareita ja suosittelen kyllä :) Vaikkakin tuo valkoinen väri menee helposti likaiseksi, mutta ovat säilyneet muuten erittäin hyvin. Ovat todellakin hintansa väärti :D

    Mukavaa päivää :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on tuollaiset tennarit mustana. Käytin ahkerasti koko viime kesän, kun olivat niin mukavat jalassa. Ja siis hyvin ovat kestäneet :)

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.