keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Työhaastatteluun!!

Oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ilonen ja niiiiiiin täpinöissäni! Sain soiton Tayssin sairaalalta, että ne on käsitelly mun työhakemuksen ja haluis että tulisin ensi viikolla haastatteluun missä katottais tarkemmin työajat sun muut, oi että oi että oi että! Eilen mä vielä valitin mun kurjaa elämää, mut näin se vaan alkaa pikkuhiljaa menee paremmaks kun asiat menee tähän suuntaan että saan jo haastatteluajan paikasta mihin tähtään koko uraani tekemään, so great!

Tän kunniaks kurvattiin sit äitinkaa K-markettiin hakeen mulle Ben & Jerry'sii ja nyt sit mussutan sitä tässä hymy korvissa ja odottelen että opo laittais viestii, koska haen opintosuoritus laput. Oikeesti, niin mahtavaa että tästäkin tuli näin turha postaus mutta silti, oli aivan pakko hehkuttaa. Okei lopetanko? Lopetan, hihi.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.