sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

FIT ME

Heissan. Ajattelin tehä pikkusen arvostelun mun tän hetkisestä lemppari meikkivoiteesta, jonka sain synttärilahjaks äidiltäni. Kyseessä on siis Fit Me meikkivoide Maybelline New Yorkilta. Olin silmäillyt tätä jo parin kuukaudenkin ajan, itseasiassa pitempäänkin. Muistaakseni löysin tän jo aikoja sitten Youtuben ihmeellisestä maailmasta, eikä Suomessa tätä vielä silloin myyty.

Sain kuiteskin valtuudet valita oman meikkivoiteen synttärilahjaks, joten tietenkin nappasin tän ja otin myös kaikista vaaleimman sävyn eli 110 Porcelain. Oikaskaa mua, jos tää ei oo vaalein kaikista mutta ainakin sen liikkeen valikoimasta oli. Oon huomannu että tällä meikkivoiteella on tosi paljon sävy vaihtoehtoja, joten tää on ihan täydellinen esimerkiks jos kesällä ruskettuu pikkasen, niin ei tarvi ostaa super tummaa ja miksata vaaleeseen. Love that.

Toinen hyvä puoli meikkivoiteessa on sen peittävyys. Itsellä meikkivoide peittää parhaiten kun mikään, mitä olen nassuuni laittanu. Peittävyys pysyy koko päivän valehtelematta. Koostumus meikkivoiteella on sellanen juokseva mutta kermainen, eli täydellinen. Sävykin on muuten mulle sopiva, ehkä pikkusen vaaleempi, mutta itelle se sopii niin, koska pystyn sitten korostaa kasvoja paremmin aurinkopuuterilla sekä toisekseen vihaan meikkivoiteita jotka tekee oranssiks, tämä ei tee.

Vielä pakko sanoo mainintaa siitä että meikkivoidepullo on tosi sievä ja pumppuominaisuus antaa lisäpisteitä hurjasti, koska ainakin mulla hygieenia meikkivoiteiden kanssa on tosi tärkeetä enkä halua että sinne purnukkaan menee mitään bakteereita.

Annan kyllä ehdottomasti tälle meikkivoiteelle 5/5, joten suosittelen ostamaan! :)

Huomatkaa toi sydän tuolla tekstissä! Kuvastaa aika hyvin mun tunteita tota kohtaan ♥Mun käsi näyttää tosi kuivalta ja punertavalta? Ei se oikeesti oo tollanen, jotenkin kamera vääristäny mutta tossa näkyy yhen pumppauksen meikkivoide määrä, ihan törkeen paljon ja riittää hyvin koko kasvoihin.

Onko teillä jotain kokemuksia ja mielipiteitä tästä meikkivoiteesta? Ois tosi kiva kuulla mitä muut ajattelee tästä! :)

2 kommenttia :

  1. mäki käytän tota ja tykkään paljon :) käytän sen kanssa kyllä myös sitä garnier bb voidetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itekki kokeilin sitä tapaa ja tykkäsin kovast :)

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.