torstai 12. huhtikuuta 2012

I love vintage!

Kevät kun syöksys inhottavan takatalven takaa, niin oon huomannu mun kuvausintoni kasvavan hirveisiin määriin. Kuvailen vaikka hiekkaa, jos siihen saan mahdollisuuden. Oon onnekas kun mun koulu on Tampereen upeimmalla alueella, mikä on täynnä isoja vintage tyylisiä rakennuksia, kartanoita, kahviloita ja sitten tietenkin mun koulu. En yleinsä oo minkään vanhan perään, mutta jotenkin noi vanhat rakennukset kiehtoo. Ihania värejä, tyylejä ja paljon persoonallisimpia kun kivimöhkäletalot mitä kyllä itsekkin kieltämättä silmäilen, näin tulevaisuuden asuntoja etsiessä. Saa nähdä että siirtyyköö asuntojen hakukin vanhoihin ja elämää nähneisiin asuntoihin, who knows?

Onko teistä joku kanssa ihastunu vanhoihin rakennuksiin? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.