keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Uliuli

Miten voi parii päivään mahtua niin paljon tekemistä? Nytkin oon niin väsyny että en jaksa ees ajatella. Sen takia tänne ei ees oo tullu kunnollista postausta pariin päivään, koska oon ollu huonovointinen ja todella väsyny, minkä takia tänään oli viikon eka ja samalla toisiks vika koulupäivä ennen lomapätkää. Tosiaan maanantain ja tiistain olin kotosalla koulusta ja tänään sitten oli koulussa taidetta ja terveystietoo missä sitten katteltiin Kellopeliappelsiini kauhuelokuva, mikä on mun mielestä yks häiriintyneimpiä elokuvia mitä oon koskaan nähny, mutta ei kuitenkaan niin brutaali mitä opettaja varotteli. Siihen nähden oikein muksa päivä vaikka nukahtaminen on ollu lähellä liian usein ja päänsärkyy joutunu kestää yli 7h.

Vajaa tunti sitten heräsin päikkäreiltä, mitkä oli parisen tuntii pitkät ja edelleen väsyttää ja haukotuttaa.. rar miten puuduttavaa. Nyt vedän limpparia nassuun, vanilijajätskiä ja yritän löytää mun englanninkirjan kun pitäs tosiaan lukee hieman sitä, että pääsis huomisesta kokeesta läpi. Ehkä myöhemmin sitten kerron paremmin mitä tänne kuuluilee, mutta nyt ei oo enempää sanoja tähän olotilaan.. joten kivaa illanjatkoa ja muistakaa kattoo Greyn Anatomia yheksältä! :)

4 kommenttia :

  1. mul on toi kellopeliappelsiini ja kuuluu kyl sellasii..hmm outoihin lemppareihin :'D

    ..vois muuten kattoo sen joku päivä! :D

    VastaaPoista
  2. ompas kivoja kuviaa c:

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.