keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Voi h*lvetti!



Tiettekö mikä mua ärsyttää? No se että mulle tullaan sanoo millanen perhe tai elämäntilanne mulla on, SEN PÄTKÄN avulla mitä kirjotan blogiini. Oon aika hilkulla nyt että vedän anonyymeiltä mahdollisuuden kommentoida, kun kehtaatte ees alkaa sanomaan tollaista. Ehkä on virhe kirjottaa blogiin tälläsiä juttuja, kun näyttää olevan ihmisiä sielä ruutujen toisten puolella jotka ei pysty sisäistään että joillain ei mee välttämättä niin perkeleen hyvin kun itsellä.

Aikuiset ihmiset hoi! Uusioperheet ja vanhempien uudet suhteet, joo ei ehkä miellytä lapsia tai uutta kumppania mutta niin kauan kun kyse on ihmisestä joka on mieleltään sairas tai luonteeltaan muuten paha, niin sovitaanko että kukaan ei sano että mun pitäs rajottaa ja kestää kaikki? Mä oon kuulkaas elämässä nähny paljon kaikenlaista ja en ihan turhasta valita, tää aihe nyt on vaa sellanen juttu mistä en odota kenenkään sanovan miten asiat on tai miten ylireagoin, koska kukaan teistä ei elä mun housuissa ja ei oo koskaan eläny eikä koskaan tuu elämään.

Kiitos hei ja katsokaa peiliin, maailma on täynnä pahojakin ihmisiä. Niin ja anteeks kirosanat sekä se että te jotkut ihanat anonyymit joudutte kärsiin aina näistä mun anonyymivihapostauksista, joten anteeks ♥

8 kommenttia :

  1. Pakko sanoo et aika törkee kommentti. Ite otin ton kommentoinnin anonyymeiltä pois sen takia et tuli aiva turhia haukkumis kommentteja. Kuten et "oot lihava" "oot ruma" jnejne. Kritiikkiä sallin ja mieluusti syytki siihe et miksi ei pidä mut kuiteski kenenkää ei tarvi tollasta kestää kaikes menee raja !

    VastaaPoista
  2. Näin on! :( Oon ite kans aika lähellä nyt sitä että vedän anoilta oikeudet. Vaikka kirjotan blogia, en halua olla mikään roskaämpäri koska ei sitä irlkään mennä kellekkää sanoo tollasii asioita. On tunteet netiskin.

    VastaaPoista
  3. aaaargh !!! niin ärsyttävää tommonen paskailu :-( ignoraa noi kusipäät, ne ei tiedä susta mitään -,-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!! Raivostuttavaaaaa. Miten joku ees jaksaa tulla ulisee :(

      Poista
  4. äitipuoli ei katsos varmaankaan tiedä mitä silloin tapahtuu kun itse ei ole paikalla. Meinaan siis sitä, että kuinka mies käyttäytyy ja kommentoi lapselle kun kukaan muu aikuinen ei ole paikalla. Helppohan siinä on alkaa aukomaan päätään ja olemaan "viisaampi".

    "vieraiden lasten kanssa ei ole niin helppoa olla." - joo ja sitte pitäis olla helppoo vieraiden aikuisten? haloo äly hoi älä jätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh just näin! Mistä sitä kukaan tietää miten ''ihana mies/naisystävä'' kohtelee omia lapsia kun oma silmä välttää vai huomaako ees sellasta kun on niin rakkaudensokee? Oivoi, oli tälläkin anolla joku ihan tarve tulla tästä aiheesta sanoo, koska on itsekkin äitipuoli ja kokee sen haastavana. Eipä se oo kovin helppoo uusiperheiden lapsillakaa, varsinka tälläsis tilanteis.

      Poista
  5. Hahah voi - uskallanko kiroilla, en - v*ttu kuinka lapsellinen kommentti aikuselta ihmiseltä.

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.