keskiviikko 9. tammikuuta 2013

STILL ALIVE

Hellurei! Tiistai iltaa elellään ja mulla iski hirvee morkkis tänään kun tajusin miten vähän oon taas päivitelly blogia. Mulle on tapahtunut taas vaikka mitä muutoksia arkeen ja yks isoin niistä on se, että alotin pitkän työharjottelun lähipäiväkodissa. Aivan ihana paikka ja oon ihan mielissään kaikesta. Työmatkaan tarvii varata vaan 30 minuuttia jos sitäkään ja se menee kävellen, ai että. ♥ Oon jopa nukkunut pitkästä aikaa (viime yönä) 10 tuntia ja oli aika kiva fiilis tajuta keskellä yötä klo 3, että jee vielä 5 tuntia unta. Ihan luksusta sekin. Tosiaaan työharjottelu on tullut takas kuvioihin ja yritän pitää vapaa-ajalla paljon toimintaa etten oo ihan koomassa aina päivän päätteeks ja kova on yritys saada ihmisiä liikkeelle, muttei kukaan oikeen jaksa mitään.

Tänään olin hammaslääkärissä ennen töitä ja oli ihan jees kuulla kivaa palautetta mun hampaista, että miten valkoset ne on ja harvinaisen suorat ja siistit. Jee tollanen kyllä piristää, kun ei tommosia kehuja odota. Kävin pikasesti ennen töihin menoo myös Ginassa kattomassa oisko sielä mittään, mutta nääh yks paita ja sormus löyty ja that's it. Taidan siis säästää tota lahjakorttia kevääseen asti, että jos ne vähän uusis sitä valikoimaa.

Nyt vaan herkuttelen play kaakaolla ja muilla kivoilla jutuilla mitä kävin hakee Siwasta töiden jälkeen ja ajattelin, että ehkä vois kattoo jonkun leffan ja alkaa vähän tekee arvosteluja tänne, kun ne on oikeesti paljon helpompi tehä kun kantaa kameraa mukana nyt ja räpsii kuvii. Oon alkanu järkkäriin nyt säästää ja ei paljosta oo enään kiinni, niin käyn kipin kapin hakeen sen Gigantista ja tänne tulvii postauksia sitten! :D haha. Eipä tässä muuta nyt ollukkaan, ainakaan mitään tärkeetä että jee, toivottavasti pidän aktiivista linjaa ees hetken.

Ps. On muute ihana huomata että teitä lukijoita on tullu uusiakin! Muualtakin kun Bloggerin kautta. Kiitos, se piristää ♥

2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.