perjantai 22. helmikuuta 2013

HAASTEELLA ISKETTY


Kiitos haasteesta Kiialle
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. KAIKKI HAASTAN!
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa musta 
1. Oon elämäni syvimmässä väsymyksessä tällä hetkellä. 
2. Mun käsi kramppaa kun oon silittäny Nannaa jo kolmatta tuntia yhtäjatkosesti. 
3. Kuuntelen harvoin koneella musiikkia parii biisii kauempaa. 
4. Oon hygieeniafriikki. 
5. Itken helposti tyhmien ja uusavuttomien ihmisten takia. 
6. Rakastan marsuja eniten eläimistä ja tietenkin koiria. 
7. Valmistun muutaman kuukauden päästä hoitajaks! 
8. Juon tällä hetkellä Cola Zeroo pullosta (lue: isosta) pillillä. 
9. Oon yltiöperfektionisti tietyissä asioissa. 
10. Oon äärimmäisen empaattinen ja tunteellinen. Itku ja nauru herkässä siis. 
11. Koen alemmuskompleksia lähes kaikissa tilanteissa.


Kiian ykstoista kysymystä mulle
1. Millainen on mielentilasi ollut tänään?
Haikea ja väsynyt mutta samaan aikaan helpottunut. 
2. Oletko suunnitellut jo tulevaa kesää?
Hieman, mutta vain pieniä juttuja. Ei pidä suunnitella liikaa, ettei pety!
3. Millaista unta näit viimeksi?
En muista kyllä nyt yhtäkään viimesintä.
4. Mikä on viimeisin ostamasi vaatekappale?
Ginasta paitoja.
5. Kierrätkö kirpputoreja?
Tosi harvoin. Kirppareita vähän huonosti mun alueella.
6. Osaatko soittaa jotain soitinta?
Suuta.
7. Onko sinulla onnennumeroa, jos on niin mikä?
23. Syntymäpäiväni.
8. Ikävöitkö jo kesää?
En, mutta haluan jo valoisuuden takaisin.
9. Mikä on lempi vuodenaikasi?
Kaikissa on jotain hyvää, sellanen kevätkesä on täydellinen.
10. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
En. Pätkääkään.
11. Mikä saisi sinut nyt hymyilemään?
Kun näkisin iskän!

Mun ykstoista kysymystä sulle
1. Sopiiko lemmikeille ihmisten nimet, kuten Petri tai Marjaliisa?
2. Valkoiset vai mustat huonekalut?
3. Osaatko ruotsia?
4. Oletko enemmän laukkujen vai kenkien perään?
5. Paras TV-sarja ja elokuva?
6. Paras karkkipussi (Suomesta)?
7. Onko light limsat pahaa vai pitääkö olla orginalia?
8. Oletko aamu vai iltaihminen?
9. Haluatko lapsia?
10. Käytätkö Twitteriä?
11. Onko Putous osa lauantai-iltaasi?

Äh kauhee ikävä Kreikkaan kun länttäsin pari kuvaa tähän postaukseen. ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.