maanantai 13. toukokuuta 2013

ON MULLA VAAN SYY HYMYILLÄ

Rakastan tätä päivää. Tänään on syytä ollu nähdä oikeesti ne elämän tärkeimmät keskipisteet mihin tahtoo panostaa ja ne hetket, mitä ei tarpeeks arvosta. Aamu oli mitä tavanomasin, heräsin tunti ennen nousemista ja voiko oikeesti täydellisemmin herätä kun auringonpaisteeseen suoraan sänkyyn? Tuijottelin telkkaria, selailin bloggeria puhelimella ja aloin jo miettiin mitä pukis. Nousin kuitenkin tuttuun tapaan 20 minuuttii ennen lähtöö ja päätinpä olla reipas ja kävellä suoraan monta kilsaa bussipysäkille erityiskuljetuksen ohittaen ja pääsin nauttii jo aamusta ihanista järvimaisemista ja pysäkillä törmäsin mun erittäin rakkaaseen kaveriin, Janneen.


Mä taidan liian harvoin kertoo mun ystäville, että ne on mulle tärkeitä, miks ne on mulle tärkeitä ja mikä niistä tekee niin mahtavia. Musta on ihana kun mulla on ystäviä, jotka kuuntelee mua ja ymmärtää täydellisesti eikä väheksy mun ajatuksia. Janne on yks näistä tyypeistä, jotka on pyöriny monen vuoden ajan mun elämässä ja en tietäis missä mä seikkailisin ilman sen jätkän tukee. Oonhan mä aina ollu enemmän poikien kaveri kun tyttöjen ja siihen vaikuttaa se, että mulla juttu yksinkertasesti luistaa vaan paremmin jätkien kanssa. Se on paljon rehellisempää, eikä tarvi paljookaa kaunistella mitään, kun vaan antaa tulla ja just niillä sanoilla millä haluu. 


Naurettiin bussissa posket tulikuumina ja puoliunessa kello seittemän ja ihmiset oli aivan pihalla, kun yks sanoo jotain, niin kummatkin repee aivan hillittömään nauruun. Hämmentäminen luonnistuu meiltä kahdelta aina ja me ollaan sitä tehty oikeesti tapaamispäivästä lähtien. Monet mieltääkin meiät ihan sielunsisariks, kun huumori ja ajatusmaailma ei voi toisiaan samankaltasempi olla. Potkas kyllä niin mun päivän käyntiin hyvin, että hymyilin tälle aamuselle episodille vielä keskellä työpäivääkin ja mun onneks sovittiin vielä yhteinen bussimatka kotiinkin, kun sama reitti toimii vielä hetken aikaa meillä. Vähän käytiin kuvaileen järkkäreillä pitkin kurasta järvee ja juotiin light ediä siihen tahtiin, että ihme jos uni tänä yönä tulee.



Töissä oli kanssa niin toiminnan täyteinen päivä, että ei varmasti oo huono maku suussa, kun joutuu meneen hieman myöhempään huomenna valvontavuoroon, koska tänään oli kyllä niin paljon viriketoimintaa, että ei varmasti tuu hetkeen oleen samanlaista. Käytiin kuunteleen aamulla aivan loistavaa livemusiikkia, minkä jälkeen ulkoiltiin aivan tajuttoman kauan ja wipii, mä sain kesän ensimmäiset rusketusrajat rintaan ja ranteisiin. Niin ja mä oon yleensä niin rusketusvastainen. Muhun on iskeny kesätauti.


Mulla on niin älyttömästi asiaa, että en tiedä onko kovin järkevää niitä kaikkia änkee tähän samaan postaukseen, mutta voittehan te lukee tän sitten osissa jos alkaa tökkiin. Jokatapauksessa, mulla ois kysymyksiä koskien ihan mielenkiinnosta semmosta tuotetta kohtaan, kun Acne Killer ja ei, mulla ei ole aknea (tiedän että tätä pitäisi käyttää vaan akneihoiset oikeesti), vaan haluan täydellisen ihon koska alan rakentaan kestävää rusketusta mun iholle enkä todellakaan halua tehdä sitä mun talven jälkeiselle iholle. Oon lukenu aikas jyrkkiä mielipiteitä ja kokemuksia monista blogeista, että on aika jytevä tuote, että saattaa lähtee naama irti kun tota käyttää. Silti mua kiehtoo, joten kertokaa onko järkevää ostaa.


Tänään lähtee aika varmasti tilaukseen monesta nettikaupasta juttui, kuten matalat conssit ja aidot crocsit, koska jalat huutaa jeesus mariaa jokaisen työpäivän jälkeen kun jaloillani oon sen 6-17 jokatapauksessa jokaikinen päivä. Pakko alkaa maksaan laadusta jos haluu työelämässä jaksaa sen 40 vuotta vielä. Pohdin vielä aika tarkasti sitä, että haluunko oikeesti valkoset conssit koska ne on lähes jokatoisella, kun taas ne värivalikoimat on niin herkullisia, että oishan ne paljon kivempia. Äh, valinnanvaikeus.


Loppuviikostakin on tulossa tosi toimelias, koska suunnitelmia löytyy enemmän kun hereillä olo tunteja. Viikonloppuna on talo tyhjillään ja suunnitelmia on tehty jo niin monenlaisia, että täytyy vaan pitää sormet ristissä ja toivoo, että kerrankin ne toteutuu ilman suurempia mutkia matkassa. Tän viikon oon kyllä pyhittänyt täysin mun kavereille, koska siihen on harvemmin täysin aikaa työssäkäyvällä nuorella.


Ainiin! Oon ostamassa piakoin mun kameraan uuden objektiviin. Meinaan tämä tai tämä. Mulle saa ehdottomasti kertoo mitkä objektiivit teillä on käytössä, jotka oikeesti ottaa tarkkoja kuvia niin läheltä kun myös kauempaa. Pyydänpä teiltä hirveesti taas asioita.


Kai mä nyt rohkenen lopettaa tän romaanipostauksen tähän ja suuntaan suihkuun jonka jälkeen on vielä semmoset vajaa 10 työsähköpostia käytävä läpi. Ah, no ei se mitään, mulla on jääkylmää sitruslimuu ja loistavaa seuraa. Ihanaa alkanutta viikkoa. ♥

6 kommenttia :

  1. Mahtavii kuvii. Sun blogissa on mun mielestä huippukuvii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kaunis kiitos! Tollanen piristää paljon :) Aika nopeesti räpsästyi nää on, mutta parhaani yritän.

      Poista
  2. Olipa kiva käyä lukemaa postausta ku heti alusta tuli iloselle mielelle kun oot alottanu tän niin positiivisesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks positiivisuus välitty myös sinnekkin! :)

      Poista
  3. Koko päivän seisomiseen mä kyllä ostaisin ihan kunnon lenkkarit mieluummin, kyllähän Converset toki jotkut vitosen tennarit voittavat mukavuudellaan, muttei ne mitkään terveyskengät siltikään ole, ja pohja on kuitenkin ihan tasainen eikä nilkassa mitään tukea. Urheilukaupoista löytyy parempia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihan totta. Se on vaan sen takia niin, että teen töitä päiväkodissa, missä lenkkarit ei aiheuttais kun kysymyksiä ja oishan se vähän paikan "luontoonkin" epäsopivaa.

      http://www.brandos.fi/crocs/crocband-11016-wht/a15100 Noita yksilöitä Crocsilta on ainakin kehuttu ja tiedän monii jotka sairaalassakin noita käyttää ihan työkenkinään, että ne voi olla ihan oston arvosetkin. :) Emmäkään kyllä perusta noihin Crocseihin tai pidä niitä mitenkään vakuuttavina työkenkinä, mutta kyllä mä uskon noiden aitojen hommansa hoitavan ees jonkun verran.

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.