sunnuntai 12. toukokuuta 2013

VOI MAMMAPÄIVÄ

Taas näitä joidenkin päiviä. Mammapäivä ja isipäivä on sellasia mitä en jostain syystä ymmärrä. Sehän pitäis olla aina, että muistetaan ja söpöillään, eikä vaan kerran vuodessa. Tääkin on yhtä puhuttu kun se, että miten äitienpäivää pitäs viettää. Pitäs viedä aamupalat sänkyyn ja olla todella ihana äidille. Missä maailmassa ihmiset luulee elävänsä? Mun äiti nousee sängystä 5 tuntia aikasemmin kun mä ja ensimmäinen asia mistä me keskustellaan on se, että kumpi laittaa tänään pyykit kuivumaan. Meillä ei harrasteta kliseisiä söpöstelyjä.

Viime vuonna panostin äitienpäivää mut sekin iha turhaa, kun tänään kysyin äidiltä, että muistaako mitä tein sille, niin se on unohtanu koko jutun. Mähän en tee mitään merkityksetöntä! :D Ahaha tekosyitä nyt vaan sille miks oon ollu tänään todella huono tytär. No ei vaiskaan. Mitäs juttui te keksitte äidillenne tai vaikka mummullenne?

Oon tänään fiilistelly tota ulkona olevaa vihreyttä taas siihen mittakaavaan, että kamerassa oli räjähdysmäärä vihreitä kuvia ja oli vaan pakko todeta, että kyllä tää kesän tulo vaikuttaa siihen, että kuvaa useemmin kameralla ja nythän mulla on vielä toi hyvä kamera, niin tänä vuonna kyllä blogissa räjähtää vihreys-kukka-herkku-aurinkokuvia siihen malliin, että voi olla ettei ens talvena oo mitään energiaa postata tänne mitään. No ei vaiskaan vol 2.

Ootte muuten ihania kun autatte mua ton matkajutun kanssa, oon saanu jo hyviä ehdotuksia ja todellakin laittakaa lisää vaan. Ne hotelliehdotuksetkin on todellista plussaa, koska niissä on vielä enemmän valinnanvaraa kun matkakohteissa. En ihan kuvitellu että mun ongelmat pyörii kohteen kanssa, vaan kuvittelis et se budjetti askarruttaa eniten. Mut nääh, kerrankos sitä kunnolla lähetään etelään ilman, että ois vielä asuntolaina painamassa niskaa. Nyt vois hinautuu saunaan, että saa superisti energiaa huomiseen työviikon starttaukseen! Ihanaa loppu iltaa kaikille.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.