sunnuntai 15. joulukuuta 2013

JOULU, HIDASTAISITKO TAHTIA?

Marco Hietala - Varpunen jouluaamuna


Kaksi kuvaa tältä päivältä kuvailee loistavasti mitä tänään on tapahtunut. Ei mitään muuta kun DIY-lahjojen esikokeiluja, piparkakkutalon koristelua, sängyssä makaamista sekä ikkunasta lumisadetta ja vitosen ihania elokuvia tuijotellen. Oon myös yltäpäältä hileissä ja kaikenmaailman glitteriliimoissa vaikka kuinka siististi yritän tehdä niin hups välillä hileitä on suussa, hiuksissa, lattiassa, naamassa ja oli niitä jossain välissä kokislasissakin. Kaikki oli kuitenkin sen arvoista koska yhdestä jutusta tuli niin ihana kun ajattelinkin. Toivottavasti kerkeen tulevan alkuviikon aikana nopeesti kuvailemaan teille sen.

Nuorempana en yhtään ymmärtänyt minkä takia ihmiset skitsoilevat joulukiireistä ja kun kaikkea pitäisi tehdä niin nyt mä tiedän mitä se "kiire" on. Joululahjojen ostoa, niiden paketointia, joulukoristelua, valmistautumista jouluun, valmistautumista jouluun, valmistautumista jouluun, valmistautumista jouluun ja vielä kerran valmistautumista jouluun. Mä en ole edes vielä käynyt ostamassa kaikkia lahjoja vaikka mun niin piti olla hyvissä ajoin valmiina mutta hupsis, mä aina keksin jotain uutta ostettavaa. Onneksi ensviikonloppunakin kerkee vielä käymään ostaa viimeiset lahjat kun näyttää tuleva viikkokin olevan niin kiireinen, että turha kuvitella mitään extra kauppareissuja kaiken lisäksi. Varmaan voisi hei kyllä tilata netistä viimeiset paketit niin en täysin menetä viimeistäkin järjenhiventä.

Alkuviikosta yritän kuvailla teille ainakin tuon ensimmäisen DIY-lahjan jos vaan jostain saan revittyä lisää extravalaistusta mun mörköluolaan. Vihaan pikselimössökuvia ja tästä huoneesta saa kuvailtua vaan sellasia. No kyllä mä keksin jotain koska tuon yhden DIY-lahjan mun on saatava teille näytettäväksi koska se voittaa kaikki Vuittonien laukut, kalliit korut ja kaiken sen mitä valtaosan bloggaajien "gifts for him/her" - listoista löytää. Se voittaa kaikki lahjat koska se on kerrassaan niin täydellinen yksinkertaisuudessaan. Mä niin tiedän, että monet teistä tulee tykkäämään siitä!

Nyt menen kirjoittelemaan ja koristelemaan viimeiset huomenna lähtevät joulukortit jonka jälkeen haen koko päivän tonttuilun kunniaksi joulutortun (parasta) ja kokista. Sitten alkaa armoton nettikauppojen lahjatarjonnan tutkiminen. Olisipa joulu vasta kuukauden päästä..

2 kommenttia :

  1. haha, aikalailla samoja fiiliksiä täällä. :D tavallaan ootan että se ois jo, tavallaan sais venyä vähän jotta ehtis tehä kaiken!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ristiriitaisia tunteita havaittavissa siis muissakin! Huh. :D

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.