maanantai 30. joulukuuta 2013

LIIAN LUOVA LEIPOMAAN

Oon ihan sairaalloisen koukuttunut Cake Bossiin just nyt. Oon kattonut parin päivän sisään yli kolme kautta sitä ja mä saan välillä ihan sairaita inspiraatiokouristuksia kun haluisin myös tehdä yhtä hienoja ja siistejä kakkuja. Aamuyöstä mä sitten pidin kunnolla meteliä skypessä kavereille, että Jonna aikoo leipoo aamulla ihan huikeen kakun ja tein jo luonnoksenkin joka muuten eroo aivan totaallisesti tästä miltä lopputulos näyttää. Ryhdyin leipomaan puolenpäivän aikaan ja siinä menikin sitten sellanen parikolme tuntia kun tein eka normaalin suklaakakun, voikreemit ja sokerimassaa. Ainekset kun loppu kesken niin mä luovutin taas vaihteeksi ja muutin suunnitelmia eikä kakusta tullutkaan mikään hienostunut sokerimassakuorutteinen suklaakakku vaan angstisen 13-vuotiaan taidonnäyte. 

Näätte ihan oikein. Tossa taideteoksessa todellakin on rinnasta revittyjä sydämiä, jotka on murtuneita ja vuotaa verta. Elintarvikeväreillä kun on kiva leikkiä niin mikäs siinä sitten. Ainut hieno puoli tässä kakussa on se, että se oikeesti maistuu ihan mielettömän hyvältä vaikkei uskos! 

Myötähäpeä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.