sunnuntai 21. lokakuuta 2012

VIIMEINEN LOMAPÄIVÄ



Sinne se syysloma taas meni, damnit. Nooo joulu on taas viikon lähempänä ja eipä tarvi kouluskaan homehtua nyt kuukauteen kun huomenissa alkaa viiden viikon harjottelu pikkusten kanssa päiväkodissa. Jänskättää jonkun verran vaikka täysin tuttuahan koko homma on, mutta ainahan siinä alotuksessa joku laittaa jännittää.

Eilen tosiaan meille tuli kummit illaks ja oli kyllä hauskaa, sekä sain kummisedältä sellasen idiksen että, hän maksaa mulle tatuoinnin jos vaan joskus haluan ottaa ja oon ollu aina sitä mieltä että tatskat ei oo mun juttu, mut jotenkin mua kiehtoo rannetatuoinnit, mutta en koe kuitenkaan että oisin ihan heti valmis sellasii ottaa kun kuitenkin haluan pitää kädet ''puhtaina'' kun hoitoalalla oon, ihan vaan sen ammatillisuuden takia vaikka eihän se mikään hygieniariski tai mikään leima ois mun ottaan, mut joku siinä vaan on kun koulus on siitä jauhettu ja ajatukset on sen mukasia. Enköhän mä kuitenkin joskus sitten ota tatuoinnin, mutta ainakaa nyt ei oo vielä sen aika.

Tänään on ollu aika perus sunnuntai, käytiin Ideaparkissa ettimässä paitaa mulle päikkyyn, mutta eipä sieltä paitaa löytyny vaa ihan kaikkee muuta. Hiusväreistä halpoihin irtokarkkeihin tuli taas ostettua kaikkee ja sitten ostin ihanat isot puukirjaimet mun huoneeseen kun oli niin sopivat tänne ja viellä ihana merkitys sanalla. Keräilen varmaan omankin kodin täyteen kaikkia puukirjainkylttejä, niin nättei.

Nyt jatkan karkkien mässytystä ja alan kattoo tota sisko tahtoisin jäädä leffaa mikä alkaa ihan pian ja sen jälkeen sitten jännitysunille, jos sellasia ees on tullaksee. Jos joillain alko nyt syysloma niin pitäkää kivaa ja kaikille joilla arki jatkuu, niin koittakaa kestää.. enään 55 arkipäivää kun alkaa joululoma ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.