maanantai 25. maaliskuuta 2013

VIRONMAAN SHOPPAILUJA

Mua harmittaa suuresti etten jaksa nyt panostaa blogiin niin kovaa kun tahtoisin. Harvoin oon näin huonossa jamassa, että jopa koneella en jaksa kirjotella mitään ''ylimäärästä''. Tuskaset oltavat edelleen, mutta silti yritin kuvaa vähän noita Tallinnan ostoksia, mitä nyt tärkeimpinä nään. Toivottavasti tää menee pian ohi, että voin alkaa taas kirjotteleen ja kuvaileen tuttuun tapaan!


Rimistä (Norde Centrum) löytyy aina ehdottomasti edullisimmat niin sanotut tyttöjen jutut. Koko päivän kohokohta oli päästä sinne tonkiin niitä hyllyjä ja laatikoita ja todellakin löyty kivoja juttuja, mitä en raaski täällä Suomessa ostaa. Pihi mikä pihi.

Ostin got2be:n jonkun hiuslakan (kirjotin hajuvettä tähän kohtaan.. tiutiu kuumepöllyt), Lumenen ihan parhaan turvenaamion ja sitten meikinpoistoaineen, koska Evelinen meikinpoistoaine on pettänyt mut ja meikit ei lähde millään, joten tuli tarpeeseen.


Ehkä eniten ärsyttää Suomessa se, että perusmeikit maksaa pimeesti. Mä sain oikeesti ylläolevat meikit alle 25 eurolla. 25 eurolla. Ripsari makso esimerkiksi joku 8 euroo (Suomessa joku 13-15e), meikkivoide oli vajaa 9 euroo ja toi uutuus luomiväri juttu oli vähän päälle 5 euroo. Plus kokeiluun lähti söpön näkönen huulikiilto, mikä makso joku kolmisen euroa muistaakseni.

Jotain alelappuja näissäkin tuotteissa oli, että en mee täysin vakuuttaan että nää hinnat on pysyviä paitsi noiden ripsarien kohdalla näytti olevan ihan varsinaiset hintalaput alustassa kiinni.


Ohlala, Lady Million! Oon aikasemmin hehkuttanut miten rakastuin Rodokselta ostamaani ''Lady Millionin'' jäljitelmä hajuveteen ja mun oli vaan aivan pakko mennä nappaan tää laivan hajuvesikaupasta. Menin lukuisia tuoksuja läpi ja sain valita minkä tahansa synttärilahjaks ja aina vaan palasin tähän.

Hipelöin Lady Gagan tuoksua (ei se tuoksunu enään niin hyvälle kun aikasemmin!), Daisyi, Versacee ja vaikka mitä mutta ei. Ne tuoksuu kaikki alkoholille ja vaan nää parhaimmat yksilöt jopa tuoksu hajuvedelle. Love this ja ai että oon niin rakastunu siihen mielikuvaan, että ton feikin hajuveden loputtua, mulla on tätä vieläkin.

Sain myös äitiltä hajuveden lisäksi noi kaks Mavalan kynsilakkaa, että voin tehä ranskiksii, kun mulla noi peruslakat uupuu valikoimasta kun ostelen vaan glittereitä ja pinkkejä. Pitäs varmaan ryhdistyy tälläkin osa-alueella.


Sain äitiltä söpön pikkupaketin, missä oli sisällä oikee simpukka jonka sisällä oli oikee helmi ja sitten tuli tollanen kaulakoru. Sen tarkotuksena on ilmeisesti joku maaginen juttu, että toiveet toteutuu ja muuta syvällistä mutta tosiaan noissa paketissa tulevissa lapuissa luki esimerkiksi ton ylläolevan kuvan lappusen mukaisesti että minkä värinen helmi merkitsee mitäkin, mutta oon aika hämmentyny kun kaikki noi laput näyttää eri merkityksiä mun helmelle. Mulle luvataan rakkautta, romansseja ja iloisuutta. Kaikki kelpaa!


Tietenkin hei Jollyi piti mennä metsästään Seppälästä. Oon säälittävä oikeesti, mut nää on ihania vaikka ennen oon vihannu kyseistä kynsilakkamerkkiä lähes. Nyt mulla on jo kuus ja oon ihan täpinöissäni. Näillä oli siis hintaa 3,95e/kpl, eli samoissa hinnoissa mennään kun Suomessa. Kyseiset firmat mitä Suomestakin löytyy, ottaa siis saman hinnan Tallinnassakin että vaikka siellä on päivittäistavarat ja ruuat sen 70% halvempaa, niin eipä se ero näy kovin paljoo esimerkiksi vaatekaupoissa.

Ostin myös paljon kokista (2 litran kokikset edelleen sen 1,30e ), karkkeja, sitten ostin Terranovasta ihanan kesähuivin ja hiuspannan mitä en jaksanu alkaan kuvaileen. En muista, että olis mitään muuta mainitsemisen arvoista tullu mukaan, joten näillä mennään.:)

Mulle saa myös kirjotella postaustoiveita, koska se helpottaa paljon mun inspiraatioräjähdyksiä.  Nyt levolle takas!

4 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.