sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

TWO CAN KEEP A SECRET IF ONE OF THEM IS DEAD

73 jaksoa Pretty Little Liarsia, maustamattoman viilin ylikulutusta ja uuden läppärin kanssa leikkimistä. Voiko paremmin kuvailla mun mennyttä juhannusta? Mä kun en vietä juhannusta, niin mikäs tässä kun tuijottaa PLL:ää 12 tuntia putkeen kerralla ja pitää leipäveittee yöpöydällä iha siltä varalta, että A tulee ovesta sisään. Liikaa teorioita A:sta jo mulla, että se tulee jo mun uniinkin. Ei pysty lopettaan. Oon nyt kiinni jenkkien tahdissa. Tekis mieli katsoo kaudet alusta alkaen. Tää on addiktio. Rakkautta rakkautta.

Uudella läppärillä surffailtua tajusin, että miten mun vanhan läppärin kontrasti ja valoisuus oli näytössä iha eri ja sen takia oon muokkaillu kuvista ja kaikista ihan hirveitä, kun katselee nyt tällä uunituoreella koneella. Voi taivas että alkaapi ärsyttämään mutta onneks nyt on sitten tämä uusi yksilö, jolla pääsen vähän parempaa matskua tuottamaan. Muuten, Windows 8 on vaikea, siis todella vaikea. En tykkää. :(


Kuvamatskua varmaan huomenissa alan kuvailemaan, koska tässä nyt ei oo lähipäivinä pyöriny päässä kun PLL ja A:n henkilöllisyyden selvittäminen. Rar, tää on niin mun juttu mutta on hermoja raastavaa kun uskon tietäväni jo ainakin pari teoriaa kuka olis A. ;) Mites teillä, onko samanlaista PLL addiktioo ja joko ootte päässy henkiseen rauhaan sen suhteen kuka se mysteerinen Ykkös A on? Arvatkaa tekiskö mieli tehdä tänne sellanen teoriat A:n henkilöllisyydestä - postaus koska oon perehtynyt sarjaan ihan hullun hyvin.

4 kommenttia :

  1. Se sarja on ihan mahtava!! Se vaan etten oo nähny ku ekan tuottarin, täytys jotenkin hankkia käsiini se seuraava.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://hdfin.com/browse_items.php?itemcat_id=127&p=2 ;) Kurkkaas tonne!

      Poista
    2. kiitokset suuret!<3 arvaa kuka juuri alkaa taas pilaamaan yöunensa, ei tuolta voi lähteä vaan muutaman jakson jälkeen vaan pakko alkaa ahnehtimaan!

      Poista
    3. Haha! Se vie täysin mukanaan :D

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.