sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

VÄLIRAPORTTIA PÄIVIEN KULUSTA

Hej! Nyt on ollut hiljaiseloa muutamien päivien ajan ihan syystä koska puuhaa on riittänyt ja terveydentila taas oikuttelee siihe malliin, että kameran kanssa ei oo tullut mitenkään näpsittyä kuvia tai muutenkaan tehtyä oikeen yhtään mitään paitsi levättyy, hengailtuu ulkona ja nettishoppailtu. Voisin tiivistää muutamien päivien jutskia alle, kun mitään varsinaista kerrottavaa ei ole. :)

Oon löytänyt uuden ihanan sarjan katsottavaks, meinaan The Big C.Niin hauska ja niin erilainen!
Oon nettishoppaillut.. kiitettävästi ja se jatkuu kokoajan. Ebay ja Youtube ollu kovassa käytössä tutkimustyön takia. 
Pessy kaikki vaatteet mitä omistan ja urakka jatkuu edelleen. 14 koneellista done, more to go.
Lukenut kirjoja kiitettävästi ja pakko tilailla Suomalaisesta kirjakaupasta niitäkin lisää.
Oon löytänyt aivan ihania Country-artisteja ja mun Spotify on pelottavasti muuttumassa Country-painotteiseks. Love it!
Heitin tänään muovipussillisen kynsilakkoja ja meikkejä roskiin. Voi taivas, moni niistäkin oli jotain 2 vuotta vanhoja. 

Niin ja mihis se kesä katos? Vettä tulee niin paljon, että joudun melkeen asuun takapihalla kun pitää huolehtia muutenkin puutarhasta ja äiten kukkameristä, niin vesimyrskyt heittelee niitä pitkin mäkiä ja mä oon niistä vastuussa. Mä tykkään kuvata kukkia (kuten varmaan näkyy) mutta mä vihaan kastella niitä ja heitellä ravinteita. 

Kertokaas muuten muut meikkihamstraajat, että oikutteleeko Sleekin sivut teillekkin? Mulla ei suostu maksu meneen eteenpäin mun kortilla (luin jotain samaisista ongelmista netistä muillakin olevan), mutta jos on suomalaisia vertaistovereita niin haluan tietää, miten hoiditte tilanteen vai annoitteko vaan Ebayn hoitaa homman kotiin? Alkaa ärsyttää kun haluan tilata Sleekiltä niin hemmetisti paletteja ja niille ei kelpaa mun rahat. :'D


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.