lauantai 20. huhtikuuta 2013

OON SE TYTTÖ, JOKA NÄKEE KAUNEUDEN KURASSAKIN







Otsikko kertoo enemmän kun tuhat sanaa ja kuvat näyttää sen vielä käytännössä. Mä rakastan kevättä, kuraa ja lammikoita. Voispa ihminenkin olla kun kevät (lasketaanko jos on syntyny keväällä?). Voi alottaa kaiken lähes puhtaalta pöydältä ja kasvattaa uudet lehdet puihin, sulattaa lumiloskan pois sateella ja saada ihmiset hyppiin iloisesti tasajalkaa. Syvällistä.

Halusin vaan julkasta muutamia kuvia viime päiviltä, kun ei tässä parempaakaan tekemistä keksi tähän hätään. Oon jännänny lätkämatsien parissa, soittanu musiikkia niin kovaa että seinät humisi vielä tunti hiljentymisen jälkeen, pumminu kyytejä mitä typerimmin tekosyin ja jäädyttäny neljästi saman limsapullon pakastimessa, aina kun piti muistaa ottaa se pois sieltä tarpeeks ajoissa. Eli Jonnamaista.

Tätä keskipaksua arkee koristaa se ajatus, että enään 6 arkipäivää opiskelijana. 6 arkipäivää. Miettikää miten vähän. Oon kahlannu ahkerasti molin sivuja läpi siinä uskossa, että sinne joskus eksyis ees hyviä työjuttuja ja lähetelly sähköposteja päiväkoteihin mihin haluisin hommiin ja muutamista on vastattukin suhkot positiiviseen sävyyn. Ehkä mulle nappaa joku unelmaduuni tässä vielä, niin ei tarvi kitua vuorotyössä pitkän työmatkan päässä, kun ei lähempääkään irtoo.

Iskekää toki niitä kysymyksii tähän postaukseen! On tullu ihan mukavasti ja monia oon joutunu valitettavasti siirtään roskapostiks, koska.. ne on mauttomia. Nyt kiertelemään nettikauppoja, kun pitäs taas tilailla kynttilöitä ja vaikka mitä maailman tärkempiä asioita, kun ei ois muutakaan parempaa tekemistä. Viettäkää ihanaa viikonloppua sielä mussut! ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.