torstai 19. heinäkuuta 2012

Binkkiä ja Bieberii!



Hola! Kuinkahan mones postaus tää on, missä hehkutan Bieberiä? En vaan pääse yli sen hyvyydestä. Tänäänkin kuuntelin suorasoittona koko sen uusimman albumin samalla kun otin aurinkoo. Harvinaisen hyvä albumi, sillä enpä oo ennen jaksanu kuunnella mitään albumia yhteen putkeen. Love it so much. Tänään oli ihana ilma, ei kyllä ees menny ohi niinkun normaalisti vaan olin ylhäällä jo ennen kaheksaa ja auringossa jo joskus 9 jälkeen, että kyllä sitä väriä nyt pikkusen tarttu vaikka edelleen oon aika kalpee. Ehken mä vaan sitten ikinä rusketu, ehkä parempikin etten oo mummuna ihan ryppynen.

Oon koukussa myös tohon yhteen kirjaan nimeltään Musta Kaupunki. Harvoin luen kirjoja jos oikeesti miettii, mutta sillon kun luen niin ne on kyllä niin hyvii, että harmittaa välillä kun en ala lukemaan kirjaa esimerkiks tän netin sijasta. Netistä puheenollen, tää hiton mokkula ei suostu toimiin kunnolla, niin Youtube on niin laginen että toi yks video mitä oon sinne lisänny kohta 6 tuntia, on vielä vaiheessa 70 %, kuinka ärsyttää. Voi olla että julkasen videon blogissa vasta myöhemmin, koska en jaksa koko yötä olla koneella ja huomenissa on ihan tarpeeks puuhaa sekä lauantai aamusta lähen sinne maalle, missä kyllä on varmaan mahdollisuus muokkailla sun muuta postailla kun läppärin mukaan otan.

Nyt taidan jatkaa ton kolmosen kauhuleffan kattomista, vaikka aika hirveeltä vaikuttaa mutta uteliasluonne on kohtalokasluonne. Postailen varmaan seuraavan kerran joko huomenissa tai sitten viikonlopun aikana! :) Hyviä unia.

1 kommentti :

  1. ampparimehujää!!! mulla on niitä paketillinen pakkasessa, mm.. ;)

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.