tiistai 27. marraskuuta 2012

MY SUPER AWESOME WISHLIST


En paljoa mutta silti paljon ihanuutta. Tältä mun toivelista näyttää tällä hetkellä, mutta epäilen sen muuttuvan vielä hieman tässä joulukuun alkaessa mutta pääsääntösesti toivon hyvin vähän, enkä usko noitakaan vähiä saavan mutta aina saa unelmoida. Eikös niin? ♥

Listalta löytyy pitkään himottua järkkäriä (mitä oikeesti en usko saavani vaikka en kieltävää vastausta ole saanutkaan) Canonin muodossa, Lauren Conradin julkaisema kauneusraamattu, Megalast kynsilakkoja ja aivan mahtavaa meikinpohjustusvoidetta L'Oréal Parisilta.

Millasia toiveita teillä on jouluksi vai onko ollenkaan?

6 kommenttia :

  1. ihania toiveita! <3

    VastaaPoista
  2. Toi primeri on kyllä super hyvää! parasta mitä oon itekkin kokeillu:) ps. kivoja juttuja toivot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! Oon kokeillu niistä semmosista testeripusseista sitä ja se on kyllä kaikista parhain mun ihotyypille :)

      Poista
  3. Mun veljellä on toi järkkäri ja se on kyllä ihan huikee. Ite haluisin kanssa järkkäriä joululahjaks mutta en usko saavani koska mä en kuvaile muutenkaan pahemmin toisin kun sä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Oon kuullu kans vaan hyvää tosta järkkäristä:) Varmaan mun kuvaushulluus yltyis vaan jos saisin järkkärin :DD

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.