keskiviikko 7. marraskuuta 2012

WE'RE BEAUTIFUL LIKE DIAMONDS IN THE SKY



Yhden extra lepopäivän ansiosta (joo, köhköh edellee kipeä, jos jotain anoja vielä vaivaa mun terveydentila) oon tänään kattonut hyviä elokuvia Netflixistä, mikä on muuten suoraan joku luojan suoma lahja mulle koska rakastan katella elokuvia ja tuola on niin paljon sellasia trillereitä, mitä oon halunnu kattoo mutta kaupoista ei vaan niitä löydy. Katselin tänään ainakin yhden huippu symppisleffan nimeltään Blind dating, joka oikeesti oli niin armottoman hauska vaikka periaatteessa sokeushan ei oo yhtään hauskaa. Mutta kattokaa ihmeessä toi leffa, suosittelen! Nyt mulla pyörii (okei on paussila) The Stepdaughter mikä vaikuttaa ihan hyvältä ja trillerihän se on.

Vaikka extra lepopäivän otinkin, niin oon heräilly jo ennen 6 aamulla ja kattellu presidenttivaaleja monta tuntia ja katoin muuten yölläkin kun unta on mittarissa taas vajaa pari tuntia. Onneks oli aamulla odottamas energiajuoma, niin on ihan järjissään tänään pysyny vaikka ruokahalu ei oo kovin hyvä vielä mutta ainakin jätski maistuu ja mandariinit, niin teinpä sitten mandariinijätski annoksen! Oli muuten super hyvää vaikka oon älyttömän skeptinen kaikella ''ruualla leikkimisellä'', kun tykkään kaikki jutut syödä yksinään ja mieluiten eri lautasilta. :D

Huomenna töihin (vihdoin, jes!) ja eipä mulla kovin pitkä viikko tuu oleen kun kaks herätystä ja sitten viikonloppu, että ihan kiva sillein ja tänään en tosiaan tehny hetkeäkään näyttösuunnitelmaa, niin huomenna sitten teen loppuun ja sendaan eteenpäin niin päästään asioissa eteenpäin ja ressiluvut saa taas vähän laskeutua.. ainakin siihen asti kun tulee täydennyspyynnöt, hope not. Nyt leffa jatkuu, heipsis!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.