sunnuntai 4. marraskuuta 2012

BREATHE. IT'S JUST A BAD DAY. NOT A BAD LIFE.



Tää aamu oli yks näistä harvoista kun aurinko paisto, ei väsyttäny, pystyin makoileen sängyssä tunnin nousematta ja muutenkin asiat oli mallillaan, mutta sitten tämä aivan ihana kurkkukipu on edelleen pilaamassa ihan kaiken. Oon ollu koko viikonlopun tosi kipeenä, kurkku tosi pahasti kipee, hammasta särkee ja jonkun verran kuumeilua. Tää on niin omituista kun mä harvoin oon kipee, koska mulla on hyvä immuniteetti tälläsii flunssiin ja kaikkee, nii sit aina ku vuodenaika vaihtuu nii mä sairastan jonkun taudin ja sitten oon taas ihan terve. No ehkä mä pärjään!

Huomenna jatkuis työt taas päikyssä ja on tosi kivaa palata arkeen, kun tietää että päivä päivältä ollaan lähempänä joulua. Ainut mikä vetää hieman motivaatiota miinukselle on näyttösuunnitelman teko ja tuleva näyttö, mutta ne on silti aika jees juttu kun vaan ottaa sen asenteen, että kyllä se siit. Oon onneks hyvä kirjotustehtävissä ja tuomaan ajatuksia tekstiin, niin enköhän mä siitäkin selvii, oonhan mä selvinny jo monia kertoja aikasemminkin.

Tänään pyhitän koko päivän kirjaimellisesti finrexin juomiselle, levolle ja hyville leffoille sekä mun uudelle addiktiolle eli klassiselle musiikille.. joo en tie mikä muhun on mennyt.

6 kommenttia :

  1. Toivottavasti flunssa helpottaa pian! mut Finrexin kyllä toimii yleensä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon samaa! Finrex kivasti kyllä turruttaa kurkun, mutta harmi kun tää on levinny nyt ihan vahvasti jo keuhkoihin :( tänään on käyty lääkärissä, niin saa nähä mitä labratulokset sanoo keskiviikkona. Angiinaa epäillään, hyi.

      Poista
  2. oi ihana blogi! tykästyin tähän ulkoasuun ihan heti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Vaikka onki iha yksinkertane ulkoasu, nii mäki tykkään(:

      Poista
  3. Hei, saanko udella mistä toi kaulakoru on? :) tosi kaunis

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.