torstai 8. marraskuuta 2012

PELASTAVA KOLMIKKO

Swedish House Mafia - Don't You Worry Child Ft John Martin
Heipsulivei! Mahtava helpottunu fiilis ku sai näyttösuunnitelman tehtyy (vaikka aika varmasti täydennettävä) ja oon alkanu parantuu, jos ei lasketa mun armotonta yskää varsinkin öisin, mutta ainakin kasvaa kunnon lihakset ku joutuu nykii vähä välii yskäkohtauksissa. Positiivari on tainnu palata munkin sisälle, ees jossai määri? En laita pahitteeks!

Pääsin töihinkin tänään ja oon niin ilone jo pelkästää siitä miten mut otettii nii lämpimästi vastaan, että oli aiva ihana palata. En oo koskaa harjotteluis saanu nii hyvää kontaktii ihmisii, nii tuolla on jotenki nii ihania tyyppei että en yhtää epäröi ku mua on kysytty sinne töihi heti valmistuttua. Oon aikamoisessa väsymyskierteessä ollu tosiaa tän viikon, nii keksin mun jonkun pelastuskolmikon joka oikeesti auttaa mun aamuja iha älyttömästi, eli kuivashampoo Klippoteketiltä, superhyvä käsirasva Avonilta ja kofeiinitabletit. Mitä voi laiska muuta toivoo? Ei vaiskaa. Oon todennu sen taas paremmaks etten käy joka ilta suihkussa ku talvi tulloo nii mun hiukset rapistuu kokoon muutenki, nii pesen hiukset joka toinen ilta ja muuten käytän kuivashampoota ja käsirasva nyt on vaa must koska töiden takia pesen käsiä ku mielipuoli ja no kofsupillerit nyt vaan on paras keksintö, jos ei tykkää kahvista. Ainii! olipa ihana lakata kynnet pitkästä aikaa (tosin neutraalilla) ja heti jotenki parempi olo ku vaan vihaan paljaita kynsiä, hyi.

Miten ois leffa? Oh hell yes. Mä aion kattoo vaikka kello on jo kymmentä vaille kymmene. Herätys vasta 7.30, niin voin ihan hyvin!  

Heippa ja kauniita unia! ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.