tiistai 6. marraskuuta 2012

KIPEIDEN PÄIVIEN PELASTUS



On jokin kylmä, kuten jäätelö tai jääpalat. Oon aina rakastanut kipeenä olla kuumassa suihkussa ja syödä jäätelöä tai imeskellä jääpaloja ja eipä se tapa oo muuttunu vielkään mihinkään. Keksin kuitenkin paremman kikan tehdä tylsistä jääpaloista kivempia ja teinpä ne sitten mehusta. ♥

Kävin eilen lääkärissä aamupäivästä kesken työpäivän ja sieltä sain sitten pari päivää saikkua ja labraan lähti nieluviljely, kun epäilynä olis että pientä angiinan poikasta mulla. No huomenna saan tietää tulokset. Tää päivä pitäis nyt levätä täysin mutta mielessä koputtelee kokoajan se näyttösuunnitelma, niin taidan sen tänään jossain vaiheessa alottaa kun loppuviikosta on senkin palautus. Äh kaikki taas kasaantuu päällekkäin.

Onko teillä jotain kikkoja miten kuumeisen/ahdistavan kipeysolon saa helpottaan?

6 kommenttia :

  1. oot koko ajan kipee...

    VastaaPoista
  2. olin juuri sanomassa ihan samaa kun jo kommentoinut, tuntuu että joka toinen sun postaus koskee sitä että oot kipeenä! eikö sulla oo lainkaa vastustuskykyä? :/ eihän toi kai oo normaaliakaan olla noin usein kipeenä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joka toinen? Itseasiassa mulla on tosi hyvä immuniteetti töideni takia, mutta vuodenajan vaihtuessa mä sairastan aina jonkun pöpön. Taidat olla täysin sama ano, vai onko kolme pistettä lopussa yhteensattumaa ja mun kipeyteni kiinnostaa oikeesti noin kauheesti ihmisiä? Mieluummin olisin huolissaan siitä kun mun sairastelusta! Mutta kiitos kun huolehdit. ♥

      Poista
  3. pärjäile murunen <3

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.