perjantai 23. marraskuuta 2012

MISSION ACCOMPLISHED!


Kävin vähän shoppailee tänään ihan huvin vuoks ja matkaan tarttu toi paljon hehkutettu Fruit Energy kuorintageeli ja Ivana Helsingin kaunis ViTALis huulirasva, mikä nyt noh.. kotona ei enään tuntunu niin kivalta ostokselta mutta kokeilun kautta sitten tietää paremmin.  


Perjantai tuli, mahtava fiiliskin sen myötä. Ressasin pitkälle viime yöhön aamuista arviointikeskustelua ja niin mulle sanottiinki sielä, että oon hirveen vaativa ja kriittinen itteeni kohtaan ilman mitää syytä. Äh, en tiedä mikä mussa oli mut jotenkin ku tavottelee parhaimpansa mukaan kiitettävää niin musta tulee tunteeton itteeni kohtaa. Oli mahtavaa kuulla semmosta palautetta mitä tänään sain, että oon yks harvoista kuka tekee kirjalliset koulutyöt niin perusteellisesti ja huolellisesti. Hieno fiilis, koska mä oikeesti käytän niihin aikaa ja ajatuksia uhraan niin paljon kouluun. Mä en siedä sitä kun ihmiset ei panosta johonkin asioihin, kuten kouluun.

Koulumoodi on nyt tän viikonlopun offline tilassa ja aion vaan kerätä akkuja tähän viiden viikon teoriarutistukseen joka on mun hoitsututkinnon vika. Kolme kurssia hallitsee vaikka unissaan, jos vaan tahtoo. Tänään olin kotona jo kahentoista aikaan ja aloin heti vähän siivoilee, herkuttelee ja katoin New Year's Eve leffan, joka oli niin ihana että voi hitsiläinen.

Nyt ois vielä intoo kattoo muitaki leffoi, mikä nyt ei taas yllätä. Toivottavasti alkaisin ens viikolla sitten panostaan taas tohon kuvaamiseen, koska kaipaan sitä kamera-kädessä-all-the-time touhua mutta kun kouluu on tosiaa sieltä pimeestä pimeelle, niin päivänvaloo ei jää kuvauksee. Ehkä mä sovellan jotain, maybe musapostauksia tai jotain. Nyt loppu liipalaapa ja alan selailee Netflixii.

Ihanaa viikonloppuu everybody! :)

2 kommenttia :

  1. mikä kamera sulla on?:) ja kiva tää sun blogis!
    käyppä kattoo munki ja liity ihmees jos kiinnostaa:>
    http://saaraasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla oikeessa reunassa on listattu mitä kameroita käytän, mutta lähinnä tätä Canon IXUS 1000 HS. Kiitoksia! Mä käyn kattelemas. :)

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.