perjantai 23. elokuuta 2013

HSH-OSTOKSIA JA TEKOSYITÄ


Oon totaallisen hurahtanut tähän Home Sweet Home-projektiin. Tänäänkin pääsin töistä todella aikaseen ja suuntasin lähimpään jättikauppaan missä myydään niin hirveesti sisustusjuttuja, astiastoja ja voi että mitä ihanuuksia hyllyt pursuukaan kaiken senkin lisäksi. Sain kulutettua sielä 1,5 tuntia ja rahaa palo kyllä sen mukaisestikkin mutta mitäs sen väliä. Oon ostellu nyt reilun viikon aikana aivan hirmu paljon eri juttuja mutta päätin, etten todellakaan nyt kuvaa niitä kaikkia blogin puolelle koska en halua tehdä tästä kokonaan mitään sisustusblogia tai muuta vastaavaa. Esimerkinä oon ostellut varmaan viitisentoista kappaletta eri juustohöyliä, veitsii, juuresveitsii ja sitten vielä monia keraamisia kippoja sun muuta tärkeetä. Oon myös saanut ihania avaamattomia juttuja äidiltä jostain kaapin perältä. 

Tänään ostin kaupasta lisää Fiskarsin Smart Kitchenin (oon rakastunut siihen sarjaan) kasvisveitsiä ja jonkun raastimen. Sellasen niin random jutunkin nappasin mukaan kun TALOUSPAPERIRULLATELINEEN. Voi kyllä. Mä katson tällaisiakin asioita nyt ihan eri silmillä kun ennen kaupoissa suuntasin suoraan vaan meikkipuolelle ja kaikki tollaset jutut jäi ihan muiden silmille. Se on niin ihana oikeesti, että oli pakko se nappasta matkaan. Se on täysin hopeinen mutta sen tikun päässä on sellanen iso kirkas timanttikoriste. Mä oon turhamainen mutta se on niin nätti eikä yhtään niin tylsä mitä ne puiset ja muoviset telineet on. 

Löysin myös vihdoin mun tuhansille synttärikorteille, kirjeille ja muutenkin korteille täydellisen korttilaatikon. Niin mun tyylinenkin kaiken lisäksi ja hintaakaan ei todella ollut kun joku vajaa 13 euroa jos näin nopeesti nyt muistelen. Ostin myös kaks ruokaohjekirjaa koska selailin niitä sielä kaupassa ja en voinut vastustaa sitä ajatusta, että opettelisin kokkaamaan oikeesti mun rakastamia tapasruokia, joten tekosyynä sekin toimi kun ostin näitä kirjoja. Saa nähdä kuinka useesti niitä todellisuudessa tuun käyttämään. Annatteko tekin itellenne kaupassa tekosyitä, että miten on ostettava joku juttu? Hyvänä esimerkkinä toimii se kun mä katselen kaupassa vakavalla mielellä viinipullonavaajia, kahvinkeittimiä, viinilaseja ja kaikenlaista sellaista mitä en edes käytä tai tarvitse pahemmin.

En mä kuitenkaan oo täysin hylännyt mun päivittäisiäkin tarpeita ja ostin kauan himoitun valkoisen Color Tattoo-luomivärin, Marilynistä tehdyn elokuvan, kosteusvoiteen jota rakastan ja muutamia hiusjuttuja. Ja ne kaikki herkut ruokakaupasta.. Mutta nyt on viikonloppu ja se on hyvä tekosyy herkutella. Oon täynnä tekosyitä näköjään. Jokatapauksessa tässä on vähän projektin ostoskulkua ja päivittelen aina välitietoja kun jotain ostoksia teen mutta en välttämättä niitä kuvaile ellei nyt joku haluu ehdottomasti nähdä mitä veitsiä ostelen. I don't think so. Nyt alan väkertämään toista postausta.. kivaa perjantaita murmelit!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.