tiistai 20. elokuuta 2013

PITKÄN TIISTAIN KUULUMISIA

Hejsan! On ollut niin toiminnan täyteinen päivä ettei kyllä hetkeen oo ollu samanlaista. Kuudeksi töihin ja sieltäkin sitten kesken päivää moni tuntiseen varhaiserityiskasvatusperehdytyskasvatussitäjatätä-koulutukseen ja sieltä suoraan Varalaan lenkkeileen sekä kuvailemaan pitkin poikin mettiköitä ja rinteitä. On kyllä niin suoritettu olo kun voi olla ja nyt vaan odotan, että pääsen nappaan pakkasesta mun Benin ja rentoutuun.

Tiistait ei yleensä oo mulle mitään mieluisimpia päiviä ja saatan inhota niitä jopa enemmän kun maanantaita. Tiistaihin ei sovi pitkä koulutus koska aa mä en pidä kauan istumisesta paikallaan, bee ajatukset harhailee kun on väsynyt, cee mä oon kuullut ne samat jutut lukuisasti ja dee mä en osaa keskittyä jos mun jalat ei yltä tuolilta maahan. Saaaaaaamari. Vihaan sitä kun yrität roikottaa ittees tuolilla silleen ettei lantio puudu kun jalat joutuu roikkuun. Onneks en sentään ollut ainut joka sielä tyyliin makas pitkin penkkejä kun alko jo pikkuhiljaan lihakset vetään kramppiliikehdintää. Selvisin kuitenkin ja näin pitkästä aikaa muuten mun kultamurujakin joita en oo nähnyt melkeen neljään kuukauteen! Miten ihanaa onkaan nähdä vanhoja murulapsia ja nähdä miten ne on kasvanut. Ylpeys nosti päätään kun pienet palleroiset oli jo monet päässy vaipoistaan ja kasvanut pituutta. Voi vitsi. Kaipaan vähän niitä pieniä mutta on mun nykysetkin ihania. 

Huomenna pitää mennä varaamaan ainakin kaksi aikaa kampaajalle, joista toinen on hääjuhliin tarkoitetun kampauksen väsääminen ja toinen on sitten jonkun värjäyksen ja erilaisen tyylin taikominen. Saa nähdä mitä tulee sovittua huomenna ja vähän jo kauhistuttaa se ajatus, että pitäisi antaa hiukset pitkästä aikaa jonkun muun käsiin. Nyt kyllä stoppaan näppäilyn ja haen sen Benin pakkasesta ettei se ala tunteen jo yksinäisyyttä. Hyvää loppuiltaa ja yötä te kaikki!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.