tiistai 7. helmikuuta 2012

Wild and Crazy

Ajattelin tehdä postausta mun yhestä lemppari kynsilakkamerkistä eli Wild and Crazystä. WAC kynsilakkoja löytää Suomestakin kaupoista, kuten Seppälästä. Suomessa hintaa merkillä taitaa olla 2-4 euroa per putkilo, mutta ite oon ostanu suurimman osan mun kokoelmasta Virosta, missä kyseinen merkki maksaa noin euron tai vähän alle. Kuvailin nyt vaan 16 lempparisävyä, koska noissa lopuissa oiskin mukava kuvaaminen ja niitä en käytä niin usein kun näitä kyseisiä sekä mulla on monista sävyistä varmaan kolme varalla, jottei vaan lopu missään vaiheessa! ;)

WAC plussat:
♥ Monipuolinen värivalikoima.
♥ Riittävä määrä kynsilakkaa purkissa.
♥ Edullinen.

WAC miinukset:
♥ Ei välttämättä tiedä kuinka hyvin väri peittää ilman kokeilua.
♥ Nopea kuivuminen purkissa.
♥ Merkki vaihtelee sävyjen nimiä/asettelee niitä väärin.

Monet varmasti on näitä kokeillu joten mitä mieltä te ootte näistä suhteellisen edullisista ja hyvistä kynsilakoista?


Self Control 289, Summer Neon 52, Super Star 191 & Ugly Fangs 153
Singapore 238, Pinky Promise 251, Fancy Dream 214 & Beloved Child 41
Lazarine 14, Kilimanjarc 250, Alaskian 88 & Free Will 47
Sylva 6, Carissa 159, China Silk 328 & Neon Shower 57

4 kommenttia :

  1. mulla on kans tasan yks ja ainoo omistamani kynsilakka, ja se on wild and crazy. Ihan kirkuvan punanen semmonen ja rakastuin siihen niin etten enempää ole ostanut :D ! ja vähän kynsilakanpoistoainetta kuivahtaneeseen purnukkaan ni toimii taas !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuulostaaki hyvältä kikalta, taidan kokeilla! :)

      Poista
  2. Oon huomannu kans et noi kuivuu pulloihin tosi nopeesti! muuten mun mielestä hyviä kun on niin halpojakin ja ihania värejä :)

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.