torstai 29. maaliskuuta 2012

Vuodati vuodati



Nyt on tulossa vuodatuspostaus, eli jos tiedät että sua ei kiinnosta sellaset niin jätä lukematta.

Mulla on nyt jonkin aikaa ollu sellanen fiilis ja olo, että kaikki ei ois ihan jees. Oon väsyny, huonovointine ja erittäin v*ttuuntunu tiettyihin ihmisiin ja ihmisten juttelutapoihin ja juttuihin mitä ne juttelee. Esimerkiks se että en mee kouluun, vaikka yleinsä meen sinne vaikka pää kainalossa, mutta nyt jos on pienikin vastoinkäyminen niin mieluummi jään nukkumaan, koska oikeutan itteni siihen. Eiks se oo ihan hyvä että joskus tekee niinkun ite haluaa? Jännintä tässä on se, että ressaan koulua vaikka mulla on sielä älyttömän helppoo. Ei mulla ees ois mitään kunnollista syytä stressata, mutta silti stressaan ja sen huomaa kropassa.

Ehkä tän kaiken voi selittää sillä, että en nuku tarpeeks tai en oo koskaan ees nukkunu koska en oo ikinä pirtee, en ikinä. Ehkä tän voi selittää se, että en syö tarpeeks paljon tai se, että mun elämä on aika rutiininomaista tylsyyttä. Toivottavasti nää olotilat vaan menis nopeesti pois, et vois vaan nauttia suhteellisen helpoista parista kuukaudesta.

Kuten varmaan myös voi huomata, kello on 20 vailla kaheksan ja oon koneella, eli mitä se kertoo? Oon kotona. Ehkäpä mun pitäs keksii jotain tekemistä, nukkua, tehdä koulujuttuja tai ihan mitä vaan niin saan ajatukset pois mun olosta. Kuulostankin nyt niin typerältä, että ehkä lopetan tän valittamisen kun on olemassa isompiakin murheita kun mun huonovointisuus ja turhat stressaukset.

Pitäkää ees te kiva päivä! :)

2 kommenttia :

  1. tuttuja tunteita :) Nimenomaan pienikin poikkeus vaikka joka päivä niistä rutiineista (ja siitä iloitseminen) auttaa asiaan. Ja pieni paneutuminen ruokavalioon voi myös edesauttaa sitä unensaantia ja unenlaatua! Tsemppii !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pakko alkaa kiinnittää huomioo toho ruokavalioo et jos mul ois sit jotai puutostiloja :o Kiitos vinkistä!

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.